رئیس بنیاد مستضعفان در افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ آهن سنگان خبر داد:

سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در منطقه محروم و مرزی خواف

در شماره دیروز کیهان مطلبی بر مبنای برخی خبرهای نادرست و تأیید نشده راجع به بنیاد مستضعفان درج شده بود، که ضمن عذرخواهی از این مجموعه انقلابی مطلب منتشر شده تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۱۷
توضیح و پوزش کیهان درباره خبر مربوط به بنیاد مستضعفان

در شماره دیروز کیهان مطلبی در صفحه دانشگاه تحت عنوان «پیگیری عدالت، وجه‌اشتراک نامه تشکل‌های دانشجویی» به چاپ رسیده بود که در بخشی از آن با استناد به نامه یک تشکل دانشجویی به بنیاد مستضعفان، برخی مطالب و اتهامات نادرست و تأیید نشده درباره این بنیاد خدوم و انقلابی مطرح شده بود.
همانطور که این تشکل دانشجویی هم در مطلب منتشر شده خود اذعان کرده بود این مطالب مطرح شده درباره بنیاد مستضعفان بر مبنای اخبار غیررسمی و برخی تماس‌های مردمی و البته تأیید نشده منتشر شده بود که طبیعتاً از نظر صحت و استناد و با توجه به شناخت از بنیاد مستضعفان قابل تردید و غیر مستند می‌باشد.
در همین رابطه کیهان ضمن‌اشاره به خدمات فراوان بنیاد مستضعفان که به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شده و به عنوان یکی از ثمرات انقلاب در طول سال‌های فعالیت به یکی از نهادهای خدمتگذار و پر‌تلاش در حوزه آبادانی، پیشرفت و محرومیت‌زدایی از کشور تبدیل شده است، از مسئولان این مجموعه انقلابی به ویژه برادر عزیز جناب آقای «سعیدی کیا» بابت بی‌دقتی در انتشار مطلب مذکور عذرخواهی می‌نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها