لامبورگینی برای مدل اوروس از یک پکیج آفرود برای افزایش قابلیت‌های خارج جاده‌ای آن رونمایی کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۴۷
نسخه خارج جاده‌ای لامبورگینی اوروس معرفی شد (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، لامبورگینی اوروس اولین شاسی‌بلند تولید انبوه این شرکت ایتالیایی است که سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد.

این شاسی‌بلند فوق اسپرت در راستای سیاست‌گذاری‌های جدید کمپانی مادر (فولکس‌واگن) برای دست‌یابی به بازار پر رونق شاسی‌بلند‌های لوکس و اسپرت به تولید رسیده است اما اوروس همچون بسیاری از شاسی‌بلند‌های هم‌رده خود بیش‌تر برای مصارف شهری ساخته شده و انتظار چندانی در سفر‌های خارجی از آن نمی‌‎توان داشت.

‌می‌توان گفت که مشتریان این قبیل خودرو‌ها در اکثر موارد تنها استایل و پرستیژ یک خودروی شاسی‌بلند اسپرت برایشان اهمیت دارد.

به این ترتیب لامبورگینی اوروس با گذشت یک سال از آغاز فروش آن با قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلار تبدیل به پرفروش‌ترین محصول این شرکت شده و رکوردی تاریخی در فروش سالانه شرکت به ثبت رسانده است.

حال اما شرکت لامبورگینی به تازگی از یک پکیج آفرود برای لامبورگینی اوروس پرده برداشته تا مشتریان با سفارش آن بتوانند از امکان سفر‌های خارج جاده‌ای نیز بهره‌مند شوند.

تغییراتی که با سفارش این پکیج در لامبورگینی اوروس حاصل می‌شود عبارتند از: پوشش استیل زیر سپر‌ها و اطراف خروجی اگزوز برای مقاومت بیش‌تر حین برخورد با موانع، توانایی افزایش ارتفاع خودرو در حالت آفرود تا ۲۴۸ میلیمتر که ۳۵ میلیمتر بیش‌تر از نسخه استاندارد محسوب می‎شود و توانایی آفرود با زاویه ورود و خروج ۲۷.۹ و ۲۹.۳ درجه که در مقایسه با عدد ۲۰.۳ و ۲۶.۸ افزایش قابل توجهی به شمار می‌رود.

این تغییرات موجب می‌شود تا راننده بتواند با اعتمادبنفس بیش‌تری از شیب‌های تند عبور کند. همچنین دو حالت رانندگی جدید با نام‌های Terra و Sabbia به حالات رانندگی افزوده شده که در آن سیستم کنترل پایداری خودرو، تقسیم نیرو را به جهت لغزش حداقلی و عبور از سطوح صعب‌العبور شن‌و‌ماسه و یا برفی افزایش می‌دهد.

این دو حالت رانندگی در کنار سه حالت پیشین استاندارد، اسپرت و کورسا جمعا ۵ حالت مختلف رانندگی را به راننده ارائه می‌کنند.

همچنین یک پکیج شستوشو نیز برای این مدل درنظر گرفته شده که با شستشوی بهتر شیشه‌ها، چراغ‌ها و دروبین‌های کمکی، دید بهتر راننده را تضمین می‌کنند. رینگ‌های ۲۱ اینچی چهار‌فصل نیز برای این مدل درنظر گرفته شده تا پکیج آفرود کامل باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها