رئیس کلانتری 164 قائم از دستگیری انباردار یک بیمارستان خبر داد که بیش از شش میلیارد تومان پول داروخانه بیمارستان را با تاسیس یک شرکت صوری به سرقت برده بود.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۲۰
خرید خانه و ماشین لوکس با پول دزدی

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، ششم بهمن ماه امسال، رئیس یکی از بیمارستان های محدوده کلانتری ۱۶۴ قائم به این کلانتری مراجعه و اعلام کرد که با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته است که طی این اقدام، مشخص گردید حجم زیادی از دارو و پول از قسمت داروخانه کم شده است.

رئیس بیمارستان در اظهاراتش به پلیس گفت: حدودا شش میلیارد تومان پول نقد از قسمت داروخانه بیمارستان خرج خرید داروهایی شده بود که وجود خارجی نداشتند.

وی مدعی شد به احتمال زیاد انباردار در این رابطه باخبر است.

در ادامه و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شده و متهم را تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار دادند که وی وقتی متوجه مدارک موجود علیه خود شد، ناچار لب به اعتراف گشود و گناهش را گردن گرفت.

متهم مدعی بود با تاسیس شرکتی صوری تحت عنوان فروش دارو و لوازم بهداشتی، اقلامی را خریداری کرده و هزینه آنها را نیز پرداخت کرده است اما هیچ دارویی در ازای این پول ها وارد داروخانه بیمارستان نکرده است.

سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری 164 قائم با اعلام خبر فوق اظهار داشت:در تحقیقات بعدی، متهم مدعی شد با پول‌های به دست آورده از این راه، یک خانه در قسمت مرفه نشین شهر تهران و یک ماشین لوکس و گرانقیمت خریداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابر دستور قضایی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها