یکی از مقدمات سفر به نقاط مختلف انتخاب نوع وسیله برای رسیدن به مقصد است. یکی از بهترین راه هایی که میتوان در وقت نیز صرفه جویی کرد، استفاده از هواپیما است که امروزه روش های متفاوتی برای تهیه بلیط آن وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۸۸۶۴۲
امید پرواز، کاملترین و بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی!

مراجعه به آژانس های هواپیمایی، وبسایت ها و اپلیکیشن ها به مرور زمان به کمک ما آمده اند تا با آسان کردن کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه نیز شوند.

سریعترین، ساده ترین و یکی از مطمئن ترین راه های ممکن برای اطلاع از زمان و قیمت انواع پروازها استفاده از اپلیکیشن های رزرو و خرید بلیط هواپیما است.

با استفاده از اپلیکیشن ها میتوان تنها با چند حرکت ساده اطلاعات لازم را برای انتخاب، مقایسه و خرید انواع بلیط ها را به دست آورد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز، به عنوان بزرگترین و پر فروش ترین آژانس مسافرتی استان خوزستان در سال 1383 آغاز به کار نمود.

این آژانس هواپیمایی همگام با علم روز برای راحتی و صرفه­جویی در وقت مشتریان خود اقدام به ساخت اپلیکیشن فروش آنلاین و رزرو بلیط هواپیما کرد.

یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن ها برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، اپلیکیشن امید پرواز (اپلیکیشن رزرو بلیط هواپیما) می باشد که امکانات بسیار کاربردی و مفیدی را در اختیار کاربران قرار داده است.

این اپلیکیشن با نمایش انواع پرواز های سیستمی، چارتری لحظه آخری و ایرلاین های مختلف، شامل 13 ایرلاین داخلی و بیش از 900 ایرلاین خارجی در سطح کشور و جهان، امکان مقایسه و بهترین انتخاب را برای کاربران فراهم کرده است.

کاربران میتوانند با استفاده از آن بلیط مناسب خود را خریداری و رزرو کرده همچنین امکان استرداد بلیط با این اپلیکیشن به صورت آنلاین یکی از نقاط قوت آن است.

در اکثر اپلیکیشن ها برای استرداد بلیط کاربر به وبسایت مربوطه ارجاع داده شده اما این اپلیکیشن بدون معطلی و تنها با یک اشاره در منوی داخلی این امکان را به کاربر می دهد.

فیلتر های پیشرفته موجود در این اپلیکیشن موجب می شود تا کاربر سریعا به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی یابد.

همچنین در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبانی امید پرواز در هر ساعتی از شبانه روز آماده ارائه خدمت به کاربران و مشتریان خود می باشند.

از ویژگی ها و امکانات دیگر این اپلیکیشن میتوان به ذخیره، ویرایش و حذف اطلاعات مسافرین اشاره کرد همین امر سبب صرفه جویی در وقت مشتریان برای رزرو بلیط هواپیما یا خرید های بعدی آن ها می شود.

روش پرداخت در این اپلیکیشن به دو صورت اعتباری و نقدی است. بدین ترتیب که با پرداخت مبلغی در حساب کاربری خود در اپلیکیشن میتوانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کرده تا در خرید خود به آسانی از میزان اعتبار ذخیره شده کسر شده و همچنین در خریدهای بعدی خود نیز نیازی به ارجاع دوباره به سایت بانک نداشته باشید همچنین پرداخت نقدی با استفاده از کارت های بانکی و در همان لحظه به صورت آنلاین نیز انجام می پذیرد.

گفتنی است که برای بازدید و اطلاع از زمان پرواز ها، ایرلاین های مختلف و قیمت ها نیازی به عضویت در این اپلیکیشن ندارید اما برای خریداری بلیط لازم است در آن عضو شده و کد ملی مسافران نیز برای خریداری بلیط مورد نیاز می باشد.

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس و قابل دانلود از لینک های زیر می باشند:

اندروید: https://cafebazaar.ir/app/com.faranegar.bookflight.omidparvaz/?l=fa

Ios: https://www.goo.gl/FEmwUX

با بررسی تمامی موارد بالا به نکات و ویژگی های یک اپلیکیشن کامل و مناسب جهت خرید بلیط هواپیما اشاره کردیم. تیم امید پرواز به عنوان برترین رتبه در فروش آنلاین منطقه جنوب کشور با کارشناسان مجرب خود امکان خرید آسان، سریع و مطمئن را برای کاربران خود فراهم نموده است. امید است با ارائه خدمات با کیفیت و همچنین پشتیبانی و حمایت مشتریان خود به سوی آینده ای روشن قدم بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها