معاون جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: سیل بند شط نیسان(رفیع) منطقه زین‌العابدین در روستای السمومیه شکست و روستاهای سویدانی، مچریه، مگاصیص و دحیمی از توابع هویزه در خطر جدی سیلاب قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۸۸
زمین‌های کشاورزی هویزه زیر آب رفت

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، صادق سلامت درباره آخرین وضعیت مناطق سیلابی خوزستان اظهار داشت: آب در شهر رفیع هویزه جاری شده و منازل این شهر تخلیه شده‌اند همچنین تلاش برای احداث و ترمیم سیل بندها ادامه دارد و ارزیابی و امدادرسانی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون 480 بسته غذایی 48 ساعته در روستاهای آلبوعفری، چولانه و حجیه دشت آزادگان توزیع شده است. آب از سوی آلبوعفری شمالی به سوی روستای سویدانی در حال حرکت است و طبق پیش بینی مسئولان محلی آب از کنار این روستا رد می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در شهرستان شوشتر، تمام سیل بندهای مناطق متأثر از سیلاب، بررسی شدند و وضعیت در مناطق سیلابی پایدار تشخیص داده شده است همچنین در شهرهای شوش و دزفول وضعیت مناطق سیلابی پایدار است و ارزیابی و امدادرسانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: 4 فرد در زاویه مشعلی شهرستان دزفول در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر اعزام شده و آنها را نجات دادند.

‌سلامت تصریح کرد: امدادرسانی به 21 خانوار در مناطق الوار گرمسیری، سبزآب، چم گلک، جاده کرخه و پشمینه زار از توایع شهرستان اندیمشک انجام شد.

وی درباره وضعیت روز گذشته روستاهای استان خوزستان گفت: سیل بند شط نیسان(رفیع) منطقه زین العابدین در روستای السمومیه شکست و روستاهای سویدانی، مچریه، مگاصیص و دحیمی از توابع شهرستان هویزه در خطر جدی سیلاب قرار گرفته‌اند و آب همچنان در حال پیشروی است همچنین زمین‌های کشاورزی زیادی زیر آب رفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها