کد خبر: ۱۱۸۸۴۲۱
افتتاح شعبه قالیشویی کرج کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی شعبه کرج خود را احداث نمود. به‌منظور رفاه حال عزیزان ساکن کرج اقدام به راه‌اندازی شعبه قالیشویی شویی در کرج با مدیریت شربت اوغلی نموده‌ایم .

ازآنجاکه وجود مدرن ترین خدمات قالیشویی در کرج و شهرستان‌های اطراف آن احساس می‌شد بر آن شدیم تا شعبه‌های خود را در کرج نیز احداث نماییم و با سرویس‌دهی بهتر و سریع‌تر به ساکنین عزیز کرج گام بزرگی در خدمت‌رسانی شایسته به مردم این خطه برداریم.

راه‌اندازی شعبه قالیشویی در کرج
قالیشویی در کرج شربت اوغلی راه‌اندازی شد و هم‌اکنون آماده سرویس‌دهی به عزیزان این منطقه می‌باشد. کلیه خدمات بدون هیچ محدودیتی توسط شربت اوغلی در این شعبه ارائه می‌شود.

قالیشویی آنلاین و امکان دریافت رزرو خدمات به‌صورت اینترنتی در این شعبه نیز حفظ شده است.

شربت اوغلی با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه خدمات فرش و شستشو و خشک‌شویی آن‌ها و بعنوان یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین کارخانه‌های شوینده فرش و قالی در کشور است که خدمات عالی با تعرفه‌های کم‌نظیر ارائه می‌نماید. هم‌اکنون کرج میزبان شربت اوغلی است تا این شرکت بتواند سرویس‌های خود را در کمترین زمان ممکن به ساکنین کرج ارائه نماید.

خدمات ویژه قابل ارائه توسط ما
کلیه خدمات از جمله :
شستشوی فرش ماشینی، دستباف، ابریشم و انواع فرش‌های عتیقه و قدیمی
شستشوی موکت و خشک‌شویی موکت در محل شما
خشکشویی و شستشوی مبلمان در محل
ترمیم فرش و رفوگری فرش شامل خدماتی مثل لک برداری، رنگ‌برداری، ریشه زنی، شیرازه دوزی، رفع اثر سوختگی، رفع پوسیدگی و ....
را می توانید تنها با یک تماس از ما دریافت نمایید.
شربت اوغلی خدماتی نظیر
تعمیرات فرش‌های دستباف
شستشوی مبلمان استیل و گران‌قیمت در محل شما
استفاده از بهترین دستگاه‌ها و مواد شوینده بی‌ضرر
شستشو و خشک‌شویی خوشخواب و انواع پتو
شستشوی فرش و موکت مساجد, حسینیه‌ها و هیئت‌ها با تخفیفات ویژه را نیز با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

عدم آسیب‌دیدگی
با شربت اوغلی همراه شوید زیرا به‌این‌ترتیب هیچ‌گونه چروک، آسیب‌دیدگی، رنگ و رو رفتگی و دیگر نقص‌ها را در فرش شسته شده خود مشاهده نخواهید کرد.

همچنین تحویل در کمترین زمان ممکن و کمتر از سه روز کاری صورت می‌گیرد آن هم کاملاً مرتب و داخل یک عدد کاور به‌صورت لول شده درست مانند روز اول نو، سالم و زیبا.

حفظ سلامت
آب‌کشی در این کارخانه بزرگ با آب کر و به شیوه اسلامی انجام می‌شود تا خیال شما از بابت پاک بودن فرش کاملاً آسوده باشد. همچنین عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر و آسیب‌رسان به فرش، موکت و چوب و پارچه مبل باعث می‌شود تا علاوه بر تمیزی به حفظ زیبایی و سلامت اثاثیه شما نیز توجه داشته باشیم.

آب گرم و شستشوی ایده آل
مجهز بودن به سرویس آب گرم و کاملاً بهداشتی باعث می‌شود تا عملیات شستشو بهتر و سریع‌تر انجام شود و لکه‌ها و آلودگی‌ها کاملاً از روی فرش پاک شود.

رعایت بهداشت
شستشوی بهتر فرش در مکانی بهداشتی و خشک‌کردن آن‌ها با شیوه‌های طبیعی و نیز با انواع دستگاه‌های مدرن خشک‌کن علاوه بر تمیزی و نظافت به حفظ بهداشت فرش و موکت یا مبلمان شما نیز کمک می‌نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها