رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد

9 استان درگیر سیل، برف و کولاک

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از تشدید بارش برف و باران در استان و نیز وقوع کولاک در جاده های استان از ظهر دوشنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۳۵۱
تشدید بارش برف و کولاک در آذربایجان غربی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر ، مهدی صابری با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان از ظهر امروز دوشنبه اظهارداشت: هم اکنون اکثر جاده های استان به خصوص گردنه مائین بلاغ کولاکی است و تردد بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا سه شنبه همچنان شاهد بارندگی در منطقه خواهیم بود اضافه کرد: شدت بارشها از اواخر وقت امروز دوشنبه در استان به خصوص شهرهای جنوبی بیشتر خواهد بود.

صابری با اشاره به کولاکی بودن محورهای ارتباطی استان عنوان کرد: در این راستا توصیه می شود در صورت تردد در جاده های ارتباطی به خصوص محورهای برف کوهستانی و برف گیر تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیرچرخ همراه داشته باشید.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی مجموع بارندگی ها در ۲۴ ساعت گذشته در شهرها و ایستگاههای هواشناسی استان را در ارومیه ۹.۶ نازلو ۷.۷ پل میانگذر ۶.۱انزل ۱ سردشت ۳۴.۸پیرانشهر۳۰.۶ اشنویه ۲۳.۵ مهاباد ۲۲.۴نقده ۱۸.۲میاندواب ۱۴.۴بوکان ۸.۹ شاهیندژ۶.۲پلدشت ۳ تکاب ۳.۲چالدران ۱.۶ شوط ۰.۸ماکو ۰.۱میلیمتر عنوان کرد.

صابری با اشاره به تداوم بارندگی در مناطق جنوبی و مرکزی استان گفت: در این راستا روزهای پایانی هفته کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دمای هوای استان پیش بینی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها