سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان در یکی از مدارس چلگرد پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۵۰
تنبیه بدنی دانش آموزان چلگردی با شلنگ

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، به دنبال فیلم منتشر شده در فضای مجازی با موضوع تنبیه بدنی دانش آموزان یکی از مدارس شبانه روزی پسرانه متوسطه دوم شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ، موضوع از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

بیات سلطانی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تأیید تنبیه بدنی این دو دانش آموز از سوی مدیر آموزشگاه گفت: با هر گونه خطایی در این حادثه به صورت قانونی برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف مدیر آموزشگاه از این اقدام، قطعاً خیرخواهی و کمک به نظم و انضباط دانش آموز و مدرسه و فراهم شدن فضایی برای فراگیری بهتر علم و دانش و تربیت بوده است، تأکید کرد: در عین حال، هر گونه تنبیه بدنی مغایر و خلاف ضوابط و قوانین موجود، و ممنوع است و معلمان و مسئولان مدارس و مراکز آموزشی حق تنبیه بدنی دانش آموزان را ندارند.

به گفته سلطانی؛ این دو دانش آموز که صبح روز گذشته شنبه ۶ بهمن ۹۷، با تأخیر ۱۰ دقیقه‌ای به مدرسه رسیده بودند، با زدن چند ضربه شلنگ بر کف دست، از سوی مدیر مدرسه تنبیه شدند.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۴۱ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها