استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی با هرگونه انتصابات فامیلی در دستگاه‌های اجرایی این استان، گفت: در سال گذشته ۶۷۰ مورد از این نوع انتصابات شناسایی شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۲۳۳
برخورد با انتصابات فامیلی در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: باید بتوانیم خدمات دولت و نظام را به مردم گزارش داده و از نظرات آنها برای بهبود کارها استفاده کنیم.

سالاری با بیان اینکه باید با قوت قلب، سرعت و کیفیت بیشتر در ایام باقیمانده سال در راستای خدمات رسانی تلاش مضاعفی انجام دهیم، افزود: هیچ موضوعی نباید این وظیفه اصلی مدیران را تضعیف کند. مسئولان باید بدون توجه به موانع به جلو حرکت کنند.

استاندار گیلان با اشاره به برخی شایعات مطرح شده در زمینه رفتن وی از استان گیلان و حضور در سمت دیگر، گفت: استان گیلان دارای مردم و ظرفیت بسیار بالا و شایسته بهترین‌ها است. بنده با قدرت به کار خود در این استان ادامه می دهم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید نگاه ما به خدمات‌رسانی به مردم و برنامه‌ریزی برای حرکت پرقدرت تر در مسیر توسعه استان باشد، بیان کرد: ستادی تشکیل شده که هماهنگی لازم برای حضور مدیران کل در سطح شهرستانهای استان‌ برنامه‌ریزی خواهد تا با برنامه منسجم این موضوع اجرایی شود.

سالاری با تأکید بر لزوم نظارت بردستگاه‌های اجرایی از سوی بازرسی استانداری، اظهارکرد: در زمینه جذب نیروی انسانی به صورت غیرقانونی در سال گذشته ۶۷۰ مورد انتصابات فامیلی در دستگاه‌های اجرایی استان گیلان انجام شده و در این زمینه ۴۰ میلیارد تومان نقدینگی دستگاه به این افراد پرداخت شده است.

وی بر برخورد قاطع با اینگونه انتصابات در سطح دستگاه‌های استان تأکید کرد و گفت: معاونت امور اقتصادی و نیروی انسانی استانداری گیلان بررسی و در صورت اضافه شدن یک نفر به این آمار برخورد جدی با آن مسئول و دستگاه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها