سامانه‌ کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) در شهرکرد راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۹۲
راه اندازی سامانه‌ کسب و کار در شهرکرد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: در آستانه‌ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سامانه‌ کشوری کسب و کار به کسب و کار بنا بر تفاهم نامه‌ منعقده بین صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و یک شرکت توسعه‌ تجارت الکترونیک، در زمینه‌ استفاده‌ واحدها صنعتی (در صورت عضویت در سامانه) برای خرید و فروش کالاها و همچنین خدمات مورد نیاز خود به روش های نقد و مدت دار فعالیت می کند.

علیرضا شفیع زاده افزود: سامانه‌ کشوری کسب و کار به کسب و کار نخستین سامانه‌ مبادلات اعتباری در کشور است که با هدف ارتقاء و تسهیل تعاملات تجاری و همچنین اتصال تجار و فعالان اقتصادی به یکدیگر در ابعاد ملی و بین‌المللی راه اندازی شد.

وی گفت: فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی در صورت عضویت در سامانه سککوک، می توانند مواد اولیه‌ مورد نیاز بنگاه های خود را بدون پرداخت نقدی و صرفاً بر مبنای ضمانت نامه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تأمین کنند.

شفیع زاده افزود: ضمانت نامه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک صرفاً برای تأمین کنندگان دارای نمایندگی رسمی فروش و مورد تأیید این صندوق صادر می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، دریافت راهکارهای نوین در مدیریت و ساز‌ و ‌کار مالی زنجیره‌ تأمین و ارائه ابزارهای مدرن برای پرداخت اعتباری و مدت دار در راستای انجام تعاملات تجاری را از جمله مزایای ارزشمند این سامانه بیان کرد و گفت: در مجموع پیاده سازی صحیحِ طرح سککوک با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران می تواند بهبود فضای کسب و کار، احیای چرخه‌ تولید و انتظام ساختار بازار در سطح ملی را در پی داشته باشد.

شفیع زاده افزود: واحدهای صنعتی می توانند برای عضویت در سامانه‌ کشوری کسب و ‌کار به کسب و ‌کار (سککوک) به نشانی اینترنتی http://sakkook.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها