قبل از انتخاب شهری که می خواهید سفر کنید باید کمی اطلاعات از آثار فرهنگی، هنری و تاریخی، مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری آن بدانید. تا زمانی که وارد آن شهر شدید با سردرگمی روبرو نشوید.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۴۶
بهترین تور استانبول نوروز 98

استانبول پایتخت ترکیه و مرکز فعالیت های فرهنگی و اقتصادی این کشور دارای جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی است که سالیانه میزبان مسافران زیادی است. برخی از بهترین مکان های گردشگری در تور استانبول به شرح زیر است.

بهترین تور استانبول در نوروز 98
دلارام سیر یکی از قدیمی ترین کارگزاران رسمی تور ترکیه در نظر دارد تور های گردشگری به مقصد ترکیه را با پکیج های بسیار رقابتی در اختیار گردشگران ایرانی قرار دهد. در پکیج های گردشگری تور استانبول نوروز 98 شما می توانید پیشنهادات جذابی را از سمت دلارام سیر دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی Dtour.ir مراجعه نمایید.

مکان های پر طرفدار گردشگری در تور استانبول
اما در تور گردشگری استانبول نوروز 98 شما با کدام مراکز گردشگری استانبول آشنا می شوید. در ادامه شما بهترین مکان های پرطرفدار گردشگری استانبول را آشنا می شوید.

کاخ توپکاپی
این کاخ در محل اتصال تنگه بسفر و دریای مرمره و خلیج شاخ طلایی و دریای مرمر قرار گرفته است. و متعلق به امپراطوری عثمانی در قرن 15 تا 19 میلادی است و توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده است. این کاخ ابتدا محل زندگی سلطان محمد و سپس دولتمردان عثمانی بوده.

کاخ دولما باغچه
در کنار تنگه بسفر و بخش اروپایی استانبول قرار دارد. این کاخ در وسط باغ بزرگ به سبک معماری فرانسوی ساخته شده است. دلیل معروفیت این کاخ بخاطر ترئینات سبک روکوکو، شمعدان‌های چک و باکارا، راه‌پله‌ی کریستال و چلچراغ چهار‌هزار کیلوگرمیِ هدیه‌ی ملکه ویکتوریا است. جال ترین نکته ساعت این کاخ است که بعد از مرگ آتاتورک ثابت مانده است.

برج گالاتا
در سال 1349 میلادی توسط جنو والی ساخته شد تا به عنوان مکان دیده بانی از آن استفاده کنند. درون این قلعه پلکان سنگی مارپیچی وجود دارد. این برج حدود 700 سال پیش با نام مسیح در دوره رنساس ساخته شده است.

مکان های تاریخی نام برده شده تنها از مشهور ترین و قدیمی ترین جاذبه های استانبول بود. کاخ بیلرییی ، کاخ کوچوک سو ، عمارت ایحلامور ، عمارات ماسلاک و مسجد سلطان احمد، مسجد رستم پاشا و مسجد یتی، موزه قصر سلطنتی حاجیا صوفیا، دژ اروپایی یا روملی حصاری ، موزه سنت ایرنه ، چینعلی کوشک ، و موزه هنرهای اسلامی ، موزه فرش ، موزه موزائیک ، موزه هنرهای زیبا ، موزه کارخانه همگی از مکان های دیدنی استانبول هستند.

طبیعت بکر مانند سواحل مرمر و بسفر جاذبه های طبیعی هستند که اوقات خوشی را می توانید در آنجا سپری کنید. در نظر داشته باشد که رستوران ها و کافه های زیبایی در شهر استانبول وجود دارند که شهرت آن ها زبانزد است.

بهترین آژانس گردشگری به استانبول کدام است؟
زمانی که قصد سفر استانبول را می کنید در درجه اول کیفیت تور برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا کیفیت تور، تعیین کننده میزان لذت بخش بودن سفر است. از بهترین کارگزاران تور ترکیه و استانبول در ایران دلارام سیر است که تمامی فعالیت های این گروه در جهت بالا بردن کیفیت سفر و جلب رضایت گردشگران است.

انواع تور های معمولی، لحظه آخری، لاکچری، تیمی و انفرادی را در بسته های مختلف تور استانبول دلارام سیر می توانید مشاهده کنید. دلارام سیر قبل از سفر برنامه ریزی کلی از زمان رفت و برگشت، محل اقامت، اماکن گردشگری و... را به مسافرین ارائه می دهد تا آن ها با برنامه و بودجه خود تطابق دهند. از مزیت های مهمی که تور های دلار سیر دارد برنامه ریزی قبل از سفر است. با مراجعه به وب سایت رسمی دلارام سیر می توانید از پکیج ها و خدمات آن ها اطلاعات کسب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها