شرکت بازرگانی های ‌متال کنسرسیومی از فعالان با سابقه صنعت فولاد و متخصصان فناوری اطلاعات در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی، مشاوره و اطلاع‌رسانی فعایت دارد.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۵۲
آخرین قیمت آهن‌آلات و فولاد را از ما بخواهید

این شرکت با همکاری تولیدکنندگان داخلی و خارجی فولاد و از طریق مراکز تولید و فروش محصولات فولادی همچون تیرآهن هاش، پروفیل و ... توانسته نسبت به تامین نیاز مصرف کنندگان با کیفیت و قیمت مطلوب در کوتاه ترین زمان اقدام کند.

این شرکت مطابق با نیاز بازار داخل فولاد کشور تولید و واردات انواع فولاد به ویژه میلگرد، پروفیل سبک، تیرآهن هاش، ورق سیاه و دیگر انواع ورق‌ها، کلاف مفتول و فولادهای آلیاژی را در دستور کار خود قرارداده است.

از آنجایی که همواره بخش مهمی از آهن‌آلات پروژه‌های کشور وارداتی است و مطابقت با استانداردهای مهندسی و کیفیت فنی آن اهمیت بالایی دارد؛ این شرکت اقدام به برنامه‌ریزی جهت واردات کالاهای تخصصی از بهترین و معتبرترین کارخانه‌های تولیدکننده فولاد نمود و توانست به بزرگترین وارد کننده آهن‌آلات به ویژه در محصول تیرآهن هاش با بیشترین مقدار موجودی کالا در کشور تبدیل شود.

تولید فولاد و آهن هم در جای خود از تخصص و پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است اما این کنسرسیوم به پشتوانه نزدیک به پنج دهه فعالیت مستمر در این عرصه می تواند ادعا نماید که توانسته‌ بخش مهمی از تأمین آهن‌آلات و فولاد کشور را به صورت تخصصی برطرف نموده و تبدیل به یکی از اثرگذارترین تولیدکننده و عرضه‌کننده این اقلام در کشور شود.

شرکت himetal در حال حاضر به برندی پایدار، مورد اعتماد و پیشرو در زمینه بازرگانی صنعت فولاد در کشور تبدیل شده است و بهترین گواه در اثبات این مدعا فهرست قابل توجهی از مشتریان حرفه‌ای ما در ارگان‌ها، مدیران پروژه‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی هستند که در تمام این سال‌ها شرکت ما را به عنوان تامین‌کننده، عرضه‌کننده و مشاور قابل اعتماد حوزه فولاد خود انتخاب کرده اند.

هر چند این کنسرسیوم با افتخار اعلام می‌کند برجسته‌ترین هدف خود را در راستای ایجاد رابطه برد-برد با مشتریان وفادار خود قرار داده است.

در این راستا مشتریان ما قادرند آخرین قیمت محصولات فولادی را از ما بخواهند، از قیمت میلگرد، قیمت پروفیل سبک، قیمت تیرآهن هاش، قیمت ورق سیاه تا سایر آهن‌آلات ساختمانی...


خدمات ما
آنچه ما ارائه می دهیم با نگاه مشتری مداری و پاسخگویی در اسرع وقت است که لازمه خدمات محسوب می‌شود. مشاوره فنی خرید، دریافت سفارش به دلخواه مشتری، ارایه خدمات معاملات آنلاین،‌ بزودی نمایندگی‌های فعال در استان‌ها، صادرات و واردات انواع محصولات فلزی، مشارکت و همراهی با پیمانکاران جهت شرکت در مناقصات (تکمیل فهرست بها.آنالیز. مشاور فنی و...)، مشاوره فنی مهندسی به صنایع فولادی در تامین و بهینه‌سازی مصرف مواد اولیه، انجام خدمات مشاوره و طراحی بهینه در حوزه اسکلت‌های فلزی، سازه‌های خاص و . . .،‌ تامین تمامی محصولات فولادی از کارخانه های سراسر کشور بدون واسطه و متره و برآورد مصالح فولادی پروژه های عمرانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها