از این پس روی پاکت کارت سوخت خودروهای نوشماره، توضیحی با مضمون «مالک محترم، در ازاء دریافت این کارت سوخت، مبلغ یکصد هزار ریال به عنوان هزینه صدور، به مامور پست تحویل دهید. این هزینه مربوط به شرکت نفت است» چاپ می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۲۴
چاپ هزینه صدور روی پاکت کارت سوخت خودروهای نوشماره

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، کارت سوخت های برگشت داده شده به پست طی سال های 1396 تا 1397 که به دلایل مختلفی مانند تغییر مکان مالک، عدم حضور، مخدوش بودن پاکت ها و یا پیگیری نکردن مالکین به شرکت پخش فراورده های نفتی ایران بازگشت داده شده بود، دوباره توزیع می کند.

براساس این گزارش، به دنبال برگزاری جلسات متعدد بین معاونت فنی سه شرکت ملی پست، پخش فراورده های نفتی و توسعه و پژوهش ناجی، مقرر شد با اصلاح و فعال کردن حدود 529 هزار فقره کارت سوخت از طریق منطقه پستی جنوب شرق تهران به عنوان مجری طرح، چرخه توزیع و ارسال دوباره آنها به جریان افتد.

همچنین در توافقی که بین دو شرکت ملی پست و پخش فراورده های نفتی ایران صورت گرفته، مقرر شد به منظور شفاف سازی در مورد هزینه های پرداختی از سوی متقاضیان، روی پاکت کارت های سوخت خودروهای نوشماره، توضیحی با عنوان «مالک محترم، لطفا در ازاء دریافت این کارت سوخت، مبلغ یکصد هزار ریال به عنوان هزینه صدور، به مامور پست تحویل دهید. این هزینه مربوط به شرکت نفت می باشد»، چاپ و منتشر شود.

ضمنا با توجه به ابطال حدود یکصد هزار فقره کارت سوخت از طریق شرکت پخش فراورده های نفتی ایران، این تعداد از چرخه توزیع خارج شده و سایر کارت های باقی مانده با توجه به اطلاعات داده شده از سوی شرکت ملی پخش، در حال اصلاح و آماده سازی جهت توزیع است.

همچنین شرکت ملی پست به منظور تسهیل دسترسی مالکین به وضعیت کارت های سوخت با اندکی تغییر در شکل ظاهری سایت پست، فرم های مرتبط با پیگیری این کارت ها را در صفحه اصلی سایت قرار داده و اطلاعات کارت های سوخت همزمان با آماده سازی آنها به صورت روزانه در این سامانه قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها