دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: محور تکاب - دوراهی ایرانخواه در جنوب آذربایجان غربی به علت بارش برف و کولاک از شامگاه دوشنبه تاکنون بسته است.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۶۳
بسته شدن محور تکاب - ایرانخواه به علت کولاک

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، حبیب الله شیوخی افزود: رانندگان با توجه به مسدود بودن این محور از تردد در آن خودداری کرده و برای عزیمت به شهرهای همجوار از مسیرهای جایگزین از جمله محور تکاب - شاهین دژ و تکاب - بیجار استفاده کنند.

وی بیان کرد: بارش برف از روز گذشته/ دوشنبه/ محور ایرانخواه را فراگرفت و شب گذشته و بامداد امروز نیز تداوم کولاک مانع از تردد خودروها در این محور شد.

شیوخی ادامه داد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب از صبح امروز/ سه شنبه / برای برف روبی و بازگشایی مسیر به محور دو راهی ایرانخواه اعزام شده اند و مشغول عملیات راهداری هستند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب ادامه داد: به جز محور ایرانخواه تمام محورهای های مواصلاتی تکاب از جمله راه دسترسی به شاهین دژ با تلاش راهداران بازگشایی شده و هم اینک تردد در آنها در جریان است.

شیوخی افزود: رانندگان تا بازگشایی کامل محورهای تکاب از تجهیزات زمستانی استفاده کنند و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی در فاصله 65 کیلومتری دیواندره در استان کردستان واقع است و دو راهی ایرانخواه در راه دسترسی این 2 شهرستان قرار دارد؛ این محور دارای گردنه های سخت گذر بوده و در فصل سرما و یخبندان همواره برف گیر و کولاکی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها