کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

بارش باران در اکثر مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در نواحی مختلفی از کشور شاهد بارش باران هستیم
کد خبر: ۱۱۸۳۲۴۴
بارش باران در اکثر مناطق کشور

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرکرده در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: در استان های اصفهان از شمال غرب گرفته تا جنوب غرب و نواحی مرکزی و نواحی جنوبی البرز شاهد بارش باران خواهیم بود و پیش بینی می شود همچنان در دامنه های آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و قسمت هایی از استان اردبیل بارش داشته باشیم که به صورت برف است.

وی گفت: قسمت هایی از شمال و جنوب استان لرستان ، شمال استان خوزستان، بوشهر و شمال استان فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد امروز بارش باران داریم که در نواحی سردسیر عمدتا به صورت برف است و بارش ها به صورتی است که می تواند منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها شود.

کارشناس هواشناسی گفت: برای دامنه های جنوبی البرز از جمله قزوین، زنجان، البرز و تهران نیز امروز بارش داریم کمااین که در نواحی مختلفی گزارش بارش برف شده است.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی به تدریج به سمت شرق حرکت می کند و برای استان خراسان شمالی و رضوی و قسمت هایی از خراسان جنوبی نیز باید منتظر بارش باشیم.

سرکرده گفت: امروز وزش باد نسبتا شدید در استان مرکزی، البرز، تهران و اصفهان پیش بینی می شود و پایتخت هم آسمانی نیمه ابری دارد و در برخی ساعات شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها