سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن موارد نقض آتش‌ بس در الحدیده از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی و مزدورانشان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۰۷
اعلام موارد نقض آتش‌بس در الحدیده یمن / متجاوزان ۱۹۲۴ بار توافق را زیرپا گذاشتند

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سرتیپ یحیی سریع گفت: متجاوزان از زمان برقراری توافق آتش‌ بس در الحدیده تا کنون، 1924 بار آن را نقض کرده‌اند.

یحیی سریع در کنفرانس مطبوعاتی که در کنفرانس مطبوعاتی در صنعاء به موارد نقض حقوق بشر در الحدیده و تشدید تجاوزات دشمنان در جبهه‌های مختلف اشاره می‌کرد، ویدئویی را در این زمینه پخش کرد که به موارد نقض آتش بس و حملات متجاوزان به برخی مناطق الحدیده اشاره می‌کرد.

این سخنگو همچنین تصویر هوایی از یک موضع متجاوزان اماراتی نشان داد که توپخانه‌های سنگین برای گلوله‌باران مناطق مختلف الحدیده و شهر الدریهمی مستقر شده است.

بر اساس گزارش المسیره، «سریع» اظهار داشت: کشورهای متجاوز طی هفته نخست ژانویه 2019، 162 بار مناطق مختلف یمن را هدف حملات هوایی خود قرار دادند، آنها همچنین 183 حمله به جبهه‌های مختلف و 12 تلاش برای نفوذ انجام دادند.

به گفته این سخنگو، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در پاسخ به تجاوزات دشمن، ‌73 عملیات نظامی مختلف و منحصر به فرد در جبهه‌های مختلف انجام دادند از جمله نشست فرماندهان دشمن در پایگاه خالد را با موشک بدر 1 هدف قرار دادند که این حمله با دقت انجام شد و جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها