مدیرعامل فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه از امضای چندین تفاهم‌نامه‌ درخصوص ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌های آتی رفاه و 8 شرکت ایرانی تولیدکننده تجهیزات فروشگاهی به ارزش 110 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۶۵
تفاهم‌نامه‌های 110 میلیارد تومانی رفاه با تولیدکنندگان ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین رسول محمدی در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای،با بیان این مطلب گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که با محور قرار دادن تولید ملی امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» انتخاب کردند، مانیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه وظیفه خود می‌دانیم که به رونق تولید در شرکت‌های داخلی کمک کنیم. وی با اشاره به تاثیر این تفاهمنامه‌ها بر میزان اشتغالزایی این واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: بدون شک حجم قرارداد 110 میلیارد تومانی که با این تولیدکنندگان داخلی منعقد شده علاوه بر رونق تولید، اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم بالایی را در این شرکتها درپی خواهد داشت. محمدی با بیان اینکه رفاه همواره تلاش کرده با کمک به ارتقای کیفیت تولیدکنندگان داخلی تجهیزات فروشگاهی، از آنها پشتیبانی و حمایت کند، افزود: با پتانسیل و توانمندی خوبی که در شرکت‌های ایرانی وجود دارد انتظار داریم شاهد تولید کالاهای باکیفیت و مطابق استاندارهای روز دنیا باشیم تا فروشگاه‌های ما با این کالاهای ایرانی مجهز شوند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه با اشاره به روند شتابان توسعه در این شرکت گفت: برنامه راه اندازی و افتتاح 40 فروشگاه بزرگ و مدرن در مجموعه رفاه با جدیت در حال انجام است که تا پایان سال در مجموع 55 هزار متر‌مربع به وسعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات بسیاری از تولیدکنندگان در سال جاری، خاطرنشان کرد: برنامه توسعه‌ای رفاه با اشتغالزایی بیش از 1500 نفر از جوانان این مرز و بوم در حالی با قدرت ادامه دارد که این افزایش مساحت فروشگاه ها در سراسر کشور به رونق تولید در بسیار ی از شرکتهای تولیدکننده منجر شده است.

محمدی افزود: در 23 سال گذشته مجموع مساحت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کشور 180 هزار متر مربع بوده است اما بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در 3 ماه آینده 55 هزار مترمربع به این مساحت افزوده خواهد شد که نشان دهنده شتاب توسعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌هایی که در نمایشگاه به امضا رسید ، تاکید کرد: توسعه شبکه فروشگاهی رفاه نیاز به تامین تجهیزات دارد و بر همین اساس ما به سراغ تولیدکنندگان ایرانی رفتیم تا فروشگاه های خود را با آخرین دستاوردهایی که تولیدکنندگان ایرانی در زمینه دستگاه های برودتی ، قفسه ها و صندوق‌های فروشگاهی داشتند ، تجهیز کنیم. زیرا اعتقاد داریم تولیدکنندگان ایرانی توان رقابت با کالاهای خارجی را دارند و می توانند نیازهای ما را با بهترین کیفیت تامین کنند.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اشاره به آغاز جشنواره برفاره ادامه داد: این جشنواره از ابتدای زمستان شروع شده و با همت تمامی کارکنان در سه ماه پایانی سال تخفیفات ویژه ای را خواهیم داشت که در رویداد انتهای بهمن و ابتدای اسفند به این تخفیفات افزوده خواهد شد.

وی مجموع این اقدامات را در راستای اشتغالزایی و رونق تولید محصولات ایرانی عنوان کرد.

محمدی تصریح کرد:شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع کالا و ارائه خدمات مستقیم به آحاد ملت، همواره گام‌های بزرگی در امر مشتری‌مداری، خدمت به هموطنان و توزیع کالا با حذف واسطه‌ها بردارد.

لازم به ذکر است که مدیران این 8 شرکت ایرانی ضمن تقدیر از رفاه برای عقد این تفاهمنامه‌ها، این امر را زمینه ای برای رشد کسب و کار و نیز افزایش اشتغالزایی در واحدهای خود ارزیابی کردند که در شرایط رکودی می تواند رونق تولید را به همراه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها