در سال‌های اخیر سفرهای ارزان بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا به یک سبک پرطرفدار تبدیل شده است. اتاقک یکی از پلتفرم‌های آنلاین اجاره ویلا، مسافرخانه و هتل آپارتمان ارزان است.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۶۷
پیشنهاد یک سفر اقتصادی به روش هیچهایک

در سال های اخیر سفرهای ارزان و مرامی بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا به یک سبکی پرطرفدار تبدیل شده است. در گذشته باید برای سفر هزینه‌های زیادی صرف می‌کردید و بعد از رسیدن به مقصد مشکل قیمت رزرو و اجاره ویلا یا خانه آغاز می‌شد.

اما در حال حاضر با هیچهایک یا همان سفر مرامی می‌توانید این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید. به یاد داشته باشید برای سفرهای هیچهایکی نکات ایمنی را رعایت کنید تا سفری مطمئن و لذت‌بخش داشته باشید.

شما می‌توانید از روش هیچهایک برای هر نوع سفر با هر مقصدی از این روش استفاده کنید. فقط باید در خروجی شهر منتظر خودرویی که به سمت مقصدتان می‌رود باشید. برای این کار باید نام مقصدتان را روی تکه‌ای کاغذ به صورت خوانا بنویسید و رو به ماشین‌های در حال حرکت بگیرید. برای کاهش هزینه اقامت در شهر مقصد هم می‌توانید از مسافرخانه‌ها استفاده کنید. مثلا قیمت اجاره مسافرخانه در تهران خیلی ارزان‌تر از اقامت در ارزان‌ترین هتل‌های همین شهر است.

اگر مقصد شما شهرهای مذهبی است می‌توانید خانه‌های کوچک اطراف حرم استفاده کنید. این خانه‌ها ارزانند و امکانات رفاهی کافی هم دارند. البته اگر گروهی سفر می‌کنید و تمایل دارید در خانه‌ای با امکانات بیشتر اقامت داشته باشید اجاره هتل آپارتمان را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به عنوان مثال اگر به شهر مشهد سفر می‌کنید می‌توانید از هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم استفاده کنید. این اقامتگاه‌ها در مرکز شهر قرار دارند و با سکونت در این محله به مهم‌ترین قسمت‌های شهر دسترسی دارید.

اگر به صورت کلی به هزینه‌های سفر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیشترین هزینه را برای اجاره اقامتگاه پرداخت می‌کنیم و برای کاهش هزینه سفر بهتر است راهی برای پرداخت اجاره کمتر پیدا کنیم. مجموعه اتاقک، در راستای کاهش هزینه‌های سفر، با قرار گرفتن به‌عنوان واسطه بین مسافر و میزبان این امکان را فراهم کرده است که با هزینه خیلی کم در اکثر شهرهای ایران اقامتگاه اجاره کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها