یک خانم ۵۰ ساله بی سرپناه هفته گذشته در یکی از بافت‌های تاریخی شیراز جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۶۲
مرگ زن کارتن خواب در شیراز

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، شب گذشته با انتشار یادداشتی در فضای مجازی مبنی بر مرگ خانمی بی سرپناه بر اثر سرما در شیراز در فضای مجازی دست به دست شد.

با انتشار این خبر، رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی با موجی از انتقادها، واکنش‌های خود را با هشتگ گرمخانه برای گلبس در فضای مجازی منتشر کردند.

بیشترین مطلبی که کاربران فضای مجازی به آن پرداختند، درخواست یک گرمخانه بود و این مسئله بیشترین پیام‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره فوت این خانم را به خود اختصاص داد.

حسن همتی مسئول روابط عمومی اورژانس فارس گفت: ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۹ دیماه با اعلام گزارشی به سامانه ۱۱۵ اورژانس مبنی بر بیهوشی یک خانم در بازارچه فیل و جنب هتل پرهامی (دروازه سعدی شیراز) بلافاصله امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه با رسیدن تکنسین‌های اورژانس این خانم فوت شده بود.

علیرضا خلیلی روابط عمومی پزشکی قانونی اظهار داشت: زنی ۵۰ ساله مشهور به فریبا اهل کردستان و ساکن شیراز بوده که علت فوت آن در دست بررسی است.

خلیلی گفت: به‌احتمال‌زیاد این زن معتاد بوده است، با دستور مدیر کل پزشکی قانونی و به خاطر حساسیت موضوع، علت مرگ به صورت ویژه در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

البته این خبر اصلا خبر تازه‌ای نیست مرگ و میر کارتن خواب‌ها با سرمای زمستان با همه تلخی و دردناکی همچنان ادامه دارد... و امیدواریم مسئولان مربوطه فکری به حال این موضوع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها