معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیستمین مورد اهدای عضو سالجاری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۶۰
نوجوان 15 ساله گچسارانی نجات بخش زندگی 5 نفر شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر غلام عباس سبز گفت: مرحوم محمد حسین محرابی نوجوان ۱۵ساله گچسارانی بیستمین پیام آور ایثار و گذشت استان در سال ۹۷ بود که در سانحه ای رانندگی دچار مرگ‌ مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده‌های محرابی و خادمی به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

وی اظهار کرد: این خانواده‌های بزرگ و ایثارگر در لحظاتی جانکاه و طاقت فرسا، با تصمیمی درست و انسانی، زندگی دوباره را به چند نفر از هم سن و سالان محمد حسین عزیز اهداء کردند .

همچنین سید سینا سعیدی، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های محرابی و خادمی گفت: این نوجوان ۱۵ ساله که در تاریخ ۱۲ دی ماه ۹۷ بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری شد .

وی اضافه کرد: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحوم، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح شنبه(۱۵دی ماه ۹۷) در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کلیه ها، کبد و قرنیه ها را انجام دادند تا با اهداء آنها به دیگر جوانان و نوجوانان این سرزمین، به آنها جانی دوباره بخشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها