وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به مشهد از دو طرح بیمارستانی و یک واحد تولیدی مرکز درمان معتادان متجاهر بهره‌ برداری کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۳۹
افتتاح 3 طرح بیمارستانی و تولیدی در مشهد با حضور وزیر رفاه

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محمد شریعتمداری روز گذشته، 14 دی‌ماه، یک واحد تولیدی مرکز درمان معتادان متجاهر را افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاح این واحد تولیدی، اظهار کرد: توجه به قشری از جامعه که دچار بیماری شده و تبعات ناخوشایندی برای خود، خانواده و اجتماع ایجاد کرده‌اند، بسیار ارزشمند است و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این پروژه می‌تواند به عنوان یک الگو به تمام کشور تعمیم داده شود و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی دولت هم هرگونه حمایت در این راستا بتواند انجام خواهد داد.

همچنین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی واحدهای جدید سی.تی اسکن و ام.آر.آی بیمارستان فارابی مشهد به بهره‌برداری رسید. واحد جدید سی.تی اسکن و ام.آر.آی بیمارستان فارابی مشهد با بهسازی و عملیات نوسازی در فضایی به مساحت 150 متر مربع ایجاد شده است. عملیات بهسازی و بهره‌برداری از واحد جدید سی.تی اسکن و ام.آر.آی بیمارستان فارابی در کمتر از 6 ماه و با هزینه 45 میلیارد ریال اجرا شده است.

بهره‌برداری از هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان 17 شهریور مشهد نیز از دیگر برنامه‌های شریعتمداری بود. هتلینگ بیمارستان 17 شهریور مشهد با هزینه 160 میلیارد ریال در مدت کمتر از یک سال انجام شده است. در اجرای عملیات هتلینگ بخش زنان و زایمان این بیمارستان استانداردها و الزامات بیمارستان ایمن نظیر سرمایش و گرمایش مناسب، اعلام و اطفای حریق و اتاق ایزوله رعایت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها