سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودروی کامیونت با پژو 405 خبر داد و گفت:‌در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 4 نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۸۵
مرگ یک نفر براثر تصادف پژو با کامیونت در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با فارس اظهار داشت:‌در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز حادثه تصادف در محله شادآباد، خیابان 17 شهریور به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان در مدت زمان 2 دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده می‌‌کنند یک دستگاه پژو 405 با 5 نفر سرنشین با یک دستگاه کامیونت به دلیل نامشخصی برخورد کرده‌اند.

ملکی گفت: هنگامی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند راننده کامیونت از خودرو خارج شده بود اما 5 سرنشینان خودروی پژو 405 در داخل اتاق ویران‌شده خودرو محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات لازم را آغاز کرده و قطعات خودرو را برش دادند و فقط یک نفر از آقایان سرنشین در خودرو که حدوداً 60 سال سن داشت در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود. مابقی مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و در ساعت 2:12 بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها