چهارمین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای آقای فرش جمعه 14دی ماه 1397 در کرج افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۶۹
«آقای فرش» چهارمین شعب هایپرمارکت تخصصی فرش را در کرج افتتاح می کند

به نقل از روابط عمومی «آقای فرش»، چهارمین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای این برند جمعه 14 دی ماه 1397 طی مراسمی در مجتمع تجاری نیکامال واقع در فلکه اول گوهردشت کرج افتتاح می شود.

در این مراسم، اجرای برنامه‌های سرگرم کننده، مسابقه، اهدای جوایز و ... پیش بینی شده و طی مراسم افتتاحیه و هفته‌های پس از آن، تخفیف ویژه‌ای برای خریداران در نظر گرفته شده است.

با افتتاح این شعبه، با توجه به دائر بودن دو شعبه دیگر از هایپرمارکت‌های تخصصی «آقای فرش» در تهران و یک شعبه در مشهد، برند «آقای فرش» پرتعداد‌ترین زنجیره فروشگاه‌های تخصصی فرش را در اختیار خواهد داشت.

«آقای فرش» یکی از باسابقه‌ترین مجموعه های تولید و عرضه انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت و دیگر محصولات جانبی حوزه فرش بوده وعلاوه بر محصولات تولیدی در این مجموعه، منتخبی از محصولات برگزیده دیگر برندهای مطرح ایرانی و خارجی را نیز به متقاضیان ارائه می‌کند.

بنا به اعلام روابط عمومی «آقای فرش»، این مجموعه تاکنون جوایز متعدد از جمله برند محبوب مصرف‌کنندگان در دو سال متوالی 96 و 97 ، تندیس برند برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور در سال 97 ، تندیس کارافرین برتر کشور در سال 95 و تندیس واحد برگزیده در اهتمام به برندسازی در سال 92 را کسب کرده است.

همچنین «آقای فرش» با اولویت دادن به سرفصل هایی همچون توسعه بازار با افزایش توان رقابت با سایر فعالان حوزه فرش و پاسخگویی سریع، کامل و حداکثری به انتظارات ذینفعان و مشتریان در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه گام برداشته است.

شایان ذکر است؛ مراسم افتتاحیه شعبه چهارم فروشگاه‌های زنجیره‌ای آقای فرش از ساعت14 تا 16 جمعه 14 دی ماه در طبقه سوم مجتمع تجاری نیکامال واقع در فلکه سوم گوهردشت کرج برگزار خواهد شد اما ویژه برنامه‌های افتتاح دراین شعبه از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها