کد خبر: ۱۱۸۲۱۴۶
هزینه کاشت موی سر

کاشت مو و ابرو و تزریق چربی در کلینیک های تخصصی پوست و مو انجام می گیرند.

هزینه این عمل ها بسته به عوامل متعددی است که باید توسط بیمار و پزشک بررسی شوند و هزینه نهایی برآورد شود. در این روش ها از بافت های بدن بیمار استفاده می شود و نتیجه بهتر از روش های ترمیمی دیگر است.

کاشت مو و ابرو و اعمال زیبایی دیگر مانند تزریق چربی در کلینیک های تخصصی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می گیرد. به دلایل متعددی مانند تغذیه ی نامناسب، شرایط ژنتیکی و ... امروزه ریزش مو بین خانم ها و آقایان افزایش یافته است.

به همین علت متقاضیان کاشت مو نیز روز به روز بیشتر می شوند. با توجه به این که کاشت مو و کاشت ابرو یک عمل زیبایی دائمی است و فرد نیازی به مراجعه های مکرر برای کاشت ندارد، جز روش های ترمیم ابروی محبوب هستند. قطعاً هزینه ی کاشت مو برای افرادی که به کلینیک های تخصصی مراجعه می کنند اهمیت بالایی دارند و برخی افراد سعی می کنند از قبل اطلاعاتی در این مورد کسب کنند.

چه عواملی بر هزینه کاشت مو مؤثر است؟

بدون شک هزینه کاشت مو با توجه به شرایط می تواند متغیر باشد. این شرایط برخی مربوط به بیمار می باشند و برخی نیز به خدمات کلینیک و پزشک ارتباط دارند.

- کلینیک های پوست و مو مختلف قیمت های متفاوتی دارند. این تفاوت قیمت ها اکثراً به مسائلی مانند دستگاه هایی که برای کاشت مو استفاده می شود و خدماتی که در این مکان به بیماران ارائه می گردد مربوط است. قطعاً هر چقدر دستگاه ها و ابزار به روز تر باشند هزینه کاشت مو نیز افزایش می یابد. همچنین پزشکانی که در کلینیک کاشت مو فعال هستند ممکن است هزینه های متفاوتی را به عنوان دستمزد دریافت کنند.
- روش کاشت مو نیز تأثیر زیادی بر هزینه قابل پرداخت دارد. برخی از روش ها به ابزار های تخصصی تر و گران تری نیاز دارند. معمولاً روش های جدیدتر هم نتایج بهتری را برای بیماران به همراه دارند و هم هزینه ی بیشتری در بر دارند.
- مهم ترین عاملی که در هزینه کاشت مو مؤثر است، وسعت منطقه طاسی سر است. بدون شک هر چه وسعت منطقه طاسی بیشتر باشد، نیاز به تعداد گرافت موی بیشتر است و زمان بیشتری نیز برای کاشت مو باید صرف کرد. برای افرادی که طاسی وسیع دارند برخی اوقات از روش های ترکیبی استفاده می شود و ممکن است چند جلسه کاشت مو برای آنان طول بکشد.
از این رو هزینه کاشت مو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که در اکثر اوقات تفاوت های زیادی بین هزینه پرداختی دو بیمار ممکن است وجود داشته باشد. البته در جلسه مشاوره قبل از کاشت مو تمامی این موارد بررسی و هزینه کاشت مو به بیمار ارائه می شود.

کاشت ابرو و تزریق چربی در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز



کاشت ابرو و تزریق چربی نیز دو عمل پرطرفدار هستند که امروزه در کلینیک های پوست و مو به وفور انجام می گیرند. با توجه به این که زیبایی صورت اهمیت بالایی دارد کارهایی از قبیل تزریق چربی به نواحی مختلف صورت و کاشت ابرو باید با دقت و مهارت بالایی صورت گیرد. اگر برای کاشت مو به کلینیک مراجعه کرده باشید متوجه می شوید که تعداد زیادی نیز برای عمل هایی مانند کاشت ابرو و تزریق چربی به بخش های مختلف بدن از جمله صورت مراجعه می کنند.

یک ویژگی بارز که در هر سه عمل کاشت مو، کاشت ابرو و تزریق چربی به چشم می خورد و سبب شده تا این روش ها به عنوان عمل های زیبایی بهترین کارایی را داشته باشند، استفاده از بافت های بدن خود فرد برای تغییر نواحی مورد نظر است. به عنوان مثال در کاشت ابرو و مو از موهای فرد استفاده می شود و در تزریق چربی نیز از بخش های مختلف بدن چربی برداشت و تغلیظ می شود و در نهایت به قسمت مورد نظر تزریق می شود. از این رو این بدن چربی و موهای انتقال داده شده را سازگار با بدن می داند و با آن ها مقابله نمی کند. به همین علت هم در کاشت ابرو و مو هم در تزریق چربی ماندگاری نسبت به روش های دیگر بسیار بیشتر است و نتیجه نیز طبیعی تر و زیباتر خواهد بود.

هزینه روش کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو به عوامل متعددی از قبیل روش کاشت، تعداد تار موی مورد نیاز و ... بستگی دارد.



تزریق چربی نیز در نواحی مختلف صورت انجام می گیرد که به فرم دهی و پر شدن آن می انجامد. افرادی که برای تزریق چربی مراجعه می کنند بر اساس مقدار چربی مورد نیاز و نواحی که برای تزریق چربی انتخاب می کنند هزینه های متعددی پرداخت می کنند.

کلینیک پوست و مو و زیبایی رز یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز زیبایی با تجهیزات روز دنیا در تهران میباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها