سرلشکر باقری در بازدید ار تاسیسات نظامیِ جزیره ابوموسی؛

حضور نظامیِ قدرتمند و قاطع ایران در منطقه

سرلشکر باقری گفت: دشمنان منطقه‌ای ایران بدانند ایران در کنار دکترین صلح طلبی، حضور نظامیِ قدرتمند و قاطعی دارد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۹۵
حضور نظامیِ قدرتمند و قاطع ایران در منطقه

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداو سیما ؛ رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به شهرستان بوموسی از تجهیزات و میزان آمادگی نیرو‌های نظامی مستقر در این جزیره بازدید کرد.
سردار سرلشکر محمد باقری گفت: امنیت مثال زدنی در تنگه هرمز و خلیج فارس مدیون فداکاری‌ها و توانمندی‌های نیرو‌های مسلح کشور است.

وی افزود: امنیت موجود در جزایر خلیج فارس با حضور نیرو‌های زبده و به کارگیری روزآمدترین تجهیزات نظامی محقق شده است.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: برخی کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس از آمریکا برای توطئه افکنی در خلیج فارس دعوت می‌کنند.

سردار سرلشکر باقری افزود: دشمنان منطقه‌ای ایران بدانند گرچه جمهوری اسلامی ایران در کنار دکترین صلح طلبی، حضورنظامی قدرتمند و قاطعی هم دارد که در صورت لزوم ضمن دفاع از تمامیت ارضی خود کشور‌های پیشنهاد دهنده را هم مسئول عواقب بعدی می‌داند.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی کشور‌ها به آمریکا دل نبندد، چون همین آمریکا پس از چند سال خشونت و هرج و مرج طلبی چاره ایی جز خروج از کشور سوریه نیافت.

سردار سرلشکر باقری از صلح طلبی ایرانیان در تاریخ گفت و افزود:جمهوری اسلامی ایران همواره پرچمدار دوستی و صلح طلبی است حتی برگزاری رزمایش‌های نظامی هم با ارائه همین پیام انجام می‌شود.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تامین امنیت در منطقه فقط با همراهی همه کشور‌های منطقه شدنی است و حضور بیگانگان مخل این هدف بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها