تصاویر طرح‌های اولیه پیکاپ اسپرت میتسوبیشی در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۷۸
پیکاپ اسپرت آینده میتسوبیشی (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، خودرو‌های پیکاپ (وانت) در ابتدا با هدف حمل‌و‌نقل بار سبک به عنوان وسایل نقلیه کار‌آمد‌‎ و کم‌هزینه‌تر از کامیون‌های بزرگ وارد بازار شدند. دیری نپایید که پیکاپ‌ها به پر‌طرفدار‌ترین خودرو‌های کار بدل شدند و فروش بسیار خوب آن‌ها موجب شد که بسیاری از شرکت‌های مطرح خودروسازی به تولید این خودرو‌ها روی بیاورند. خودرو‌هایی که بازار تثبیت شده‌ای در آمریکای شمالی، استرالیا، آسیای شرق و اروپا دارند.

اما امروزه خرید یک خودرو صرفا به دلیل کاربری آن نیست. همچون خودرو‌های SUV (شاسی‌بلند) که ۸۰% مشتریان آن نه با هدف حمل‌و‌نقل در مناطق صعب‌العبور، بلکه بخاطر زیبایی و پرستیژ این قبیل خودرو‎‎ها به خرید آن تمایل نشان می‌دهند.

حال خودرو‌های پیکاپ نیز به جمع خودرو‌های کاربردی بلا‌استفاده پیوسته‌اند و بخش زیادی از مشتریان آن‌ها را بدون نیاز اساسی به کاربری این قبیل خودرو‌ها تهیه می‌کنند.

از این رو شنیده‌ها حاکی از آن است که میتسوبیشی در‌حال تولید یک پیکاپ جدید است که در آن به‎جای ویژگی‎های کاربردی، بر نقش اسپرت خودرو تمرکز شده است.

حال «آجای پارامسواران» طراح خودرو، یک رندر کامپیوتری از آینده پیکاپ‌ های اسپرت تولیدی میتسوبیشی طراحی کرده که در رسانه‌های خودرویی جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

این رندر که میتسوبیشی UTE نام‌گذاری شده است از استایل به روز و طراحی داینامیکی بهره می‌برد.

کشیدگی بدنه خودرو و تمایل آن به سمت عقب در کنار پنل‎های به ظاهر فیبر‌کربنی متصل و شیشه پشتی زاویه دار، چهره‌ای کاملا متفاوت از پیکاپ‌های امروزی به نمایش می‌گذارد.

طراح این رندر صحبتی از پیشرانه مورد استفاده در این خودرو نکرده اما بنظر می‎رسد درصورت به‌کار گیری این طرح توسط میتسوبیشی، استفاده از تکنولوژی هیبرید (دوگانه‌سوز) یا تمام برقی ایده‌آل محسوب می‎شود.

با وجود طراحی بی‌نقص بیرونی خودرو، در بخش داخلی فرم قدیمی و دمده فرمان مورد انتقاد قرار گرفته است.

این فرمان که دقیقا مشابه با فرمان محصولات قدیمی میتسوبیشی بوده تضادی مسلموس با طراحی مدرن داشبورد و کنسول به وجود آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها