فرماندار باوی با اشاره به خطر ریزش روستای دراویزه از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: منازل این روستا به ساحل رودخانه کارون چسبیده‌اند. این روستا وضعیت خطرناکی دارد و در حال ریزش است.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۷۵
روستای ساحلی "دراویزه" در حال ریزش است

‌به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا‌، منوچهر ورناصری در جلسه کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب خوزستان که دیروز برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان باوی در حوزه شهری و روستایی مشکلاتی دارد؛ روستای دراویزه که در بخش مرکزی واقع است وضعیت خطرناکی دارد و در حال ریزش است.

وی افزود: منازل این روستا به ساحل رودخانه کارون چسبیده‌‌اند و مشکلات زیادی دارند و در سال گذشته این روستا در لیست روستاهای بحرانی قرار گرفت.

ورناصری گفت: بهترین کاری که می‌شود در خصوص این روستا انجام داد این است که روستا به جاده اهواز – شوشتر انتقال یابد اما ساکنان این روستا برای جابجایی مقاومت می‌کنند، در حالی که باید از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

فرماندار باوی بیان کرد: در شهر ملاثانی و ویس نیز تعدادی از منازل در بستر رودخانه قرار دارند که باید تملک شوند زیرا در بارندگی‌های اخیر قسمتی از ویس که از قبل تخلیه شده بود، ریزش کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مردم این منازل نیز نسبت به جابجایی مقاومت می‌کند، عنوان کرد: اگر بارندگی سیلابی رخ دهد، منازل ویس و ملاثانی نیز در معرض خطر ریزش قرار دارند.

ورناصری ادامه داد: همچنین در روستای سید خلف یک سیل‌بند احداث شده بود که به علت ایرادات فنی پروژه نیمه کاره مانده است که امیدواریم این کار تکمیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها