رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

با ادامه حکومت شاه کشور در حد 40 سال قبل می‌ماند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

معیارهای انقلاب و اسلام الگوی مدیریت انقلابی

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بابیان اینکه مدیر انقلابی معیارهای انقلاب و اسلام را در مدیریت خود لحاظ می‌کند خاطرنشان کرد: مدیر انقلابی کارت نمی‌زند که کار کند بلکه بیش از دو شیف کاری در خدمت انقلاب است.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۸۸
معیارهای انقلاب و اسلام الگوی مدیریت انقلابی

محمدکاظم انبارلوئی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین در خصوص تبیین مؤلفه‌های مدیریت انقلابی بابیان اینکه بزرگ‌ترین محور پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایدئولوژی اسلام و فرهنگ غنی شیعه به‌ویژه اعتقاد به شهادت بوده است خاطرنشان کرد: محور دوم در پیروزی انقلاب رهبری هوشمند و نیرومند انقلاب اسلامی است که با بهره‌گیری از این فرهنگ و دین اسلام توانست ملتی را در برابر استکبار داخلی و استعمار خارجی بسیج کند.

انبارلوئی در ادامه مردمی شجاع، بصیر، مقاوم و مبارز را سومین محور پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این مردم با اعتقاد به اسلام و بهره‌گیری از رهبری انقلاب در تمامی این 40 سال اخیر توانسته‌اند در برابر ناملایمات بایستند و با مقاومت در برابر نبرد نرم و سخت دشمن در تمامی عرصه‌ها پیروزی شوند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو نقش مدیریت جهادی و انقلابی در عبور از بحران‌ها و سختی‌های انقلاب را تعیین‌کننده‌ای دانست و اظهار کرد: ما در جنگ تحمیلی، در عرصه سازندگی و فرهنگی کشور از مدیرانی برخوردار بودیم که تا پای جان آماده فداکاری برای انقلاب بودند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: مردم و مدیران انقلابی در برابر تمام سختی‌ها ایستادند و تمامی ناملایمات را به جان خریدند تا توانستند انقلاب را چهار دهه سرپا نگاه‌دارند و اکنون در حال ورود به دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی باشیم.

وی بابیان اینکه نیروی‌های جهادی که از میان جوانان سلحشور مملکت بر خواسته‌ بودند در طی 40 سال اخیر توانستند جهش‌های بزرگی را درحرکت انقلاب کشور پدیدآورند خاطرنشان کرد: این جهش‌ها موجب شده تا ما الان در بسیاری از رشته‌ها و مؤلفه‌های قدرت جزء 20 کشور اول جهان و در بعضی از آنها در بین 5 یا 10 کشور برتر جهان باشیم.

انبارلوئی در ادامه در تشریح خصوصیات مدیریت انقلابی بابیان اینکه مدیر انقلابی معیارهای انقلاب و اسلام را در مدیریت خود لحاظ می‌کند خاطرنشان کرد: مدیر انقلابی کارت نمی‌زند که کار کند بلکه بیش از دو شیف کاری در خدمت انقلاب است، مدیر انقلابی از خواب، خوراک و رفاه خود می‌زند تا به رفاه ملت و عموم جامعه که در اهداف انقلاب لحاظ شده برسد.

وی با تأکید براین که مدیریت انقلابی دشمن‌شناس است خاطرنشان کرد: مدیر انقلابی خط و راهبردهای دشمن را می‌شناسد و آنها را دور می‌زند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان با تأکید براین که مدیریت انقلابی موجب شده تا طی 4 دهه اخیر رکورد‌های مختلف مدیریتی را در ایران اسلامی شاهد باشیم خاطرنشان کرد: پیشرفتی اکنون‌که علی‌رغم مخالفت‌ها و دشمنی‌های آمریکا در کشور می‌بینیم در سایه چنین مدیریت انقلابی به‌دست‌آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها