اخیرا طرح‌های مفهومی خودروی Tauler E301 با ظاهری خاص و مدرن منتشر شده است که نظر طرفداران خودروهای سری «Muscle Car» را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۷۵
ادغام ویژگی‌های کلاسیک با طراحی مدرن +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، به تازگی رندر طرح مفهومی Tauler E301 منتشر شده و طراحی بسیار جذاب آن نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است، اما سوال این است که با توجه به تولید این خودرو در سال‌های آینده، این سبک طراحی جایگاهی در نسل بعدی خودرو‌های اسپرت خواهد داشت؟

زمانی که حرف از یک «Muscle car» (یک نوع خودرو پرقدرت اسپرت با سایز متوسط که معمولا به صورت دو در با هشت سیلندر و دیفرانسیل چرخ‌های عقب تولید می‌شود و مناسب مسابقات درگ نیز است) به میان می‌آید، سریعا تصویر Ford Mustang یا Ford Falcon را در ذهن خود تجسم می‌کنیم.

این نوع خودرو‌ها طرفداران زیادی دارند و معمولا معرفی یک مدل جدید از این سری با حواشی زیادی همراه می‌شود.

جدیدا تصاویر رندر طرح مفهومی Tauler E301 منتشر شده که علاقه‌مندان به این نوع خودرو‌ها را شیفته خود کرده است.

نام این خودرو از نام Johannes Tauler عارف و واعظ کاتولیک آلمانی قرن 14 میلادی گرفته شده است.

اطلاعاتی از مشخصات فنی احتمالی این خودرو منتشر نشده اما ظاهر Tauler E301 آن قدر جذاب است که می‌توانیم به اندازه کافی در مورد آن صحبت کنیم.

زیبایی‌ شناسی با ظرافت نسبتا مناسبی در طراحی قسمت‌های مختلف این خودرو در نظر گرفته شده است.

واضح است که David Stingl طراح این خودرو، به دنبال ترکیب ویژگی‌های کلاسیک یک «Muscle car» با طراحی مدرن و امروزی بوده و تا حد زیادی به موفقیت هم رسیده است. البته باید عنوان کرد که این یک طرح اولیه است و تولید این خودرو احتمالا چند سال دیگر آغاز می‌شود.

برای مثال از نیم‌رخ به این مدل نگاهی بیاندازید، طراحی طولانی و برجسته کاپوت، بال عقب خودرو یا شکل چراغ‌ها و پنل جلو قطعا در حال حاضر طرفداران بسیاری دارد اما این نوع ساختار مدت‌ها است در مدل‌های مختلف Muscle car تکرار می‌شود و شاید تا دو-سه سال آینده طرفداران خود را از دست بدهد.

اما نظر شما چیست؟ به نظر شما طراحی این رندر به صورتی است که روزی به تولید انبوه رسیده و محبوبیت فراوانی کسب کند؟ یا تنها یک تکرار از طراحی‌های بیرونی دهه فعلی به شمار می‌رود و جایگاهی در آینده خودرو‌های اسپرت نخواهد داشت؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها