کتاب دولت و جامعه در ایران نوشته محمدعلی همایون کاتوزیان در این هفته از یکشنبه های کتاب توسط عبدالحسین اسفندیاری ارائه و توسط حاضرین به بحث گذاشته شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۹۲
یکشنبه‌ های کتاب گناوه یکسالگی خود را با «دولت و جامعه» جشن گرفت

به گزارش جام‌جم آنلاین؛ در این هفته از یکشنبه های کتاب که یک سالگی خود را پشت سر می گذارد، کتاب دولت و جامعه در ایران نوشته محمدعلی همایون کاتوزیان توسط عبدالحسین اسفندیاری در محل سالن اجتماعات خانه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان گناوه ارائه گردید و توسط حاضرین به بحث گذاشته شد .

سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه با حضور در این جمع، ضمن تبریک یک سالگی برنامه پویا و تاثیرگذار یکشنبه‌های کتاب و بر شمردن اهمیت مطالعه و نقش آن در روند توسعه جوامع بیان داشت: گناوه از محدود شهرستان‌هایی است که توانسته در این حوزه گام‌های مطلوبی در جهت بهبود فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه خوانش کتاب بردارد؛ به طوری که در این راستا می‌توان به نشست‌های مستمر و هفتگی یکشنبه‌های کتاب در خانه سمن‌ها، دوشنبه‌های کتاب در خانه جوان بندرریگ، آدینه‌های کتاب آوای مهرگان و همچنین نشست‌ها و کارگاه‌های داستان، ادبیات و ... که بصورت ماهانه و فصلی برگزار می‌شوند، اشاره نمود .

در ادامه مصطفی خرمی مسئول خانه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان گناوه اظهار داشت: دی ماه سال گذشته بود که با مشارکت جمع محدودی برنامه وزین یکشنبه‌های کتاب اعلام موجودیت کرد و در ماه‌های بعد توانست جای خود را در میان علاقه‌مندان باز کند و پس از پشت سرگذاشتن فراز و فرودها به خود شاخ برگ گرفت و شروع به جوانه زدن کرد .

خرمی در پایان گفت: امیدواریم نهال یکشنبه‌های کتاب بتواند به سهم خود گامی هر چند کوچک در جهت رشد و بالندگی جامعه‌اش بردارد و مزه شیرین میوه این نهال را به مخاطبینش بچشاند .

در پایان برنامه با حضور فرماندار و حاضرین در نشست کیکی برش داده شد و جشنی کوتاه گرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها