مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسان سازمان صمت در بازدید سرزده و شبانه از برخی مرغداریها نحوه تولید و ورود به بازار این محصول را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۱۳
بازرسی شبانه تعزیرات حکومتی از مرغداریهای استان قزوین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از تخلف در عرضه محصولات اساسی و مورد نیاز مردم مدیر کل تعزیرات حکومتی به همراه معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از یک کشتارگاه مرغ در قزوین بازدید کردند.

محمود احمدی در این باره گفت:دربازدید شبانه ازیک کشتارگاه مرغ در راستای بررسی مصوبات ستاد تنظیم بازار استان در خصوص گوشت مرغ و با توجه به اهمیت موضوع و اعلام قیمت مصرف کننده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان موضوع گرانی و گرانفروشی مرغ گرم بررسی شد.

وی افزود: اداره کل استاندارد و دامپزشکی با همکاری اداره کل صنعت، معدن وتجارت بازرسی درخصوص وجود آب و زائده اضافی در ساق ران مرغ بسته بندی تولیدی کشتارگاه را که موجب نارضایتی و اجحاف حقوق مصرف کنندگان شده در دستور کار خود قرار دادند تا تحقیقات جامع وکاملی در خصوص رعایت استانداردهای لازم از سوی کشتارگاه انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یادآورشد: در صورت رعایت نکردن قیمت گذاری، موازین حرفه ای و استاندارد فنی ضمن اصلاح روند بسته بندی، پرونده تخلف احتمالی تحت عنوان گرانفروشی و تقلب در کسب تشکیل شد و برای رسیدگی به این مرجع ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها