رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری باند کلاهبرداری فیشینگ یا همان مجرمان سایتهای جعلی خبر داد و گفت: در این راستا ۴ نفر دستگیر شدند که با طراحی سایت جعلی فروش سلاح سرد اقدام به تخلیه کارتهای بانکی طعمه‌های خود می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۳۹
باند کلاهبرداری سایتهای جعلی در استان البرز متلاشی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سرهنگ محمد اقبالی اظهار داشت: یک باند 8 نفره که 2 نفر از آنها خانم بودند با یک خودرو 206 طعمه‌های خود را انتخاب و به یک کافی شاپ در فردیس دعوت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در این کافی شاپ اطلاعات کارت‌های بانکی طعمه‌ها با کشیدن کارتها کپی می‌شد، افزود: این باند با کپی کردن کارت بانکی تمام موجودی حساب طعمه‌های خود را خالی می‌کردند که تا کنون 3 میلیارد تومان برداشت غیر مجاز از این افراد داشته‌اند.

رئیس پلیس فتا استان البرز با بیان اینکه تاکنون مقادیر زیادی کارت ملی، پاسپورت، شناسنامه و کارت پایان خدمت از این افراد کشف شده است، گفت: این افراد با سرقت این کارتها اقدام به خرید طلا می‌کردند که در نهایت این افراد در تهران، فردیس و شهریار دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از این افراد مقادیر بسیار زیادی دستگاه کپی ،گوشی هوشمند، لب تاب، طلا ، تجهیزات نظامی مانند دستبند و شوکر کشف شده است.

سرهنگ اقبالی با اشاره به اینکه پرونده‌ای تحت عنوان تهدید به پخش تصاویر خصوصی در فضای مجازی به ما ارجاع داده شد، تصریح کرد: در این پرونده شخصی با تماس تلفنی با پزشکی که با همسر موقت خود در مطب تنها بود از وی تقاضای 40 سکه می‌کند و فرد را تهدید به منتشر کردن عکس و فیلمهای وی در فضای مجازی می‌کند.

وی ادامه داد: فرد موردنظر منشی خود دکتر بوده و با نصب کردن دوربین اقدام به اخاذی از این فرد کرده است که با اقدامات انجام شده پلیس فتا این فرد دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها