مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال ۴۰ مدرسه استان از سیستم گرمایشی مرکزی برخوردار شوند گفت: استفاده از بخاری چکه‌ای در مدارس استان ممنوع است و مردم در صورت مشاهده این امر را گزارش دهند.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۲۶
استفاده از بخاری چکه‌ای در مدارس خراسان جنوبی ممنوع شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، محمدرضا بیکی اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان مشکل خرید بخاری نداشته و بخاری‌های استاندارد به تعداد زیاد خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در مدارس زیر نرم که بیشتر در روستاها هستند از سیستم‌های گرمایشی استاندارد بخاری کاربراتوری و بخاری تابشی استفاده می‌شود افزود: در روستاهای فاقد گاز طبیعی در صورت امکان از سرویس‌های گرمایش مرکزی با سوخت نفت و گازوئیل و در غیر این صورت از بخاری‌های کاربراتوری استفاده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز خراسان جنوبی گفت: 40 مدرسه استان تا پایان سال از سیستم گرمایشی مرکزی برخوردار می‌شود و در حال حاضر چهار پروژه استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی حرارت مرکزی در سطح مراکز آموزشی استان در حال اجرا است که عملیات آن با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان اجرا می‌شود و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

بیکی از افتتاح تعدادی از سیستم‌های گرمایشی مرکزی مدارس استان در بهمن ماه خبر داد و افزود: مردم در صورت مشاهده بخاری‌های غیراستاندارد (چراغ تیوست و بخاری چکه‌ای) در مدارس به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گزارش دهند.

وی با بیان اینکه به تمامی مدارس خراسان جنوبی ابلاغیه ارسال شده که همه بخاری‌های چکه‌ای را از دور خارج کنند افزود: اگر مدرسه‌ای از بخاری چکه‌ای استفاده کند به مدیر تذکر می‌دهیم و پنج سال گذشته طرح جمع‌آوری بخاری‌های چکه‌ای اجرا شده و در حال حاضر به هیچ عنوان بخاری چکه‌ای در مدارس خراسان جنوبی نداریم و نباید وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها