هوندا S660 رودستر برای دوستداران خودروی غیر ژاپنی به عنوان یک میوه‌ی ممنوعه مطرح است به همین خاطر است که با معرفی یک مدل سفارشی از این خودرو سریعاً توجهات به آن جلب شده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۸۰
یک رودستر کوچک اما بامزه (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، جدیدترین نسخه‌ سفارشی این خودرو Trad Leather ادیشن نام داشته و از 21 دسامبر در ژاپن به فروش می‌رسد.

همان‌گونه که از نام خودرو برمی‌آید، این S660 سفارشی دارای تریم چرمی کابین است که با چرم مشکی و روشن برای صندلی‌های اسپورت، غربیلک فرمان، داشبورد و پانل پشت آمپرها مزین شده است.

کابین همچنین دارای پلاک آلومینیومی با لوگوی Trad Leather روی کنسول مرکزی است که به ما یادآوری می‌کند این رودستر کوچک حالت سفارشی و متمایز دارد.

اما تریم چرم داخل خودرو با چرم قهوه‌ای روشن نرمی در روی سقف هماهنگ شده است. این رنگ و ترکیب به خوبی با رنگ سبز بدنه‌ی خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود همخوانی دارد.

جدای از رنگ سبز دو رنگ سفید و مشکی هم در دسترس هستند. تکمیل کننده‌ی تغییرات بدنه رینگ‌های دو رنگ آلومینیومی مشکی و نقره‌ای هستند.

هوندا S660 Trad Leather ادیشن همچنین به‌صورت استاندارد از سیستم ترمز شهری فعال سود می‌برد درحالی‌که مدل‌های ارزان‌تر تنها به‌صورت سفارشی از این سیستم برخوردار هستند.

از آنجایی که ما درباره‌ یک خودروی Kei ژاپنی صحبت می‌کنیم بنابراین تغییراتی در پیشرانه‌ی 3 سیلندر 0.66 لیتری توربوی آن اعمال نشده و قدرت آن همچنان 63 اسب بخار و گشتاورش نیز 104 نیوتون متر است.

این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی یا CVT متصل شده و نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها