نیسان GTR 2021 با ظاهری زیبا نماینده‌ای شایسته برای خودرو‌های آینده این شرکت است.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۶۸
نیسان GTR 2021 رقیبان را پشت سر می‌گذارد +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شاهکار آینده نیسان خودرویی طراحی شده به وسیله طراحان ایتالیایی به نام GTR 50 است و بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد.

این خودروی بی‌نظیر از همین الآن به عنوان پرچمدار آینده نیسان شناخته می‌شود و قرار است تنها 50 دستگاه از آن با قیمتی بسیار بالا ساخته و تولید شود.

با اینکه تصاویر دیدنی از این خودرو جذاب منتشر شده ولی کارشناسان خودرو هنوز در مورد برنامه‌های آینده نیسان اطلاعات دقیقی ندارند و با دیده تردید به نسل آینده خودروهای GTR می‌نگرند.

علت تردید کارشناسان تعداد بسیار پایین این خودرو برای تولید و قیمت بسیار بالا آن اعلام شده است.

اناخ گونزالس طراح ایتالیایی این خودرو گفت: «نیسان دست مرا در طراحی این خودرو بسیار باز گذاشت و اختیارات و امکانات زیادی را در اختیار من قرار داد، لذا این خودرو را همچون خودروهای بازی‌های رایانه‌ای طراحی کردم.»

طراحی 2021 Nissan GT-R بسیار مدرن‌تر و مفهومی‌تر از خودروهای حال حاضر سری GT-R است. البته ما هنوز چیزی کمی از آن می‌دانیم و تصاویر منتشر شده از این خودرو نیز گویای جزئیات و ابعاد واقعی آن نیست.

این خودر در حال حاضر صرفاً یک آیکون تبلیغاتی برای نیسان است و در مقایسه با تولیدات خودروسازان بزرگی چون موستانگ و شورولت قیمت بسیار بالایی دارد.

طرفداران خودروهای نیسان امیدوارند مشخصات فنی این خودرو نیز مانند ظاهر جذاب آن تمامی توقعات آن‌ها را برطرف سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها