جنجال‌های رفتار نماینده مجلس در اداره گمرک ادامه دارد؛

یک نماینده مجلس: نباید درباره ماجرای درازهی قضاوت کنیم

باوجود گذشت بیش از 10 روز از ماجرای درگیری لفظی نماینده مجلس با کارمند اداره گمرک و انتشار فیلم جنجالی آن هنوز جزئیات این اتفاق مشخص نشده است. اگر این جزئیات مشخص شود می‎توان به‌دوراز هرگونه پیش‌داوری درباره اتفاقی که رخ‌داده، نظر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۴۰
یک نماینده مجلس: نباید درباره ماجرای درازهی قضاوت کنیم

به گزارش جام جم آنلاین ، در این رابطه اخبار گوناگونی به گوش می‌رسد. البته شاید اگر نماینده مجلس یعنی درازهی بعدازآن اتفاق اقدام به انتشار ویدئویی برای توجیه خود نمی‎کرد و پای مسائل قومیتی و مذهبی را وسط نمی‌کشید شاید جنجال‌ها به گستردگی اکنون نبود. از سویی دستوراتی مبنی بر تحقیق و تفحص در انباره داده‌شده است و هنوز باوجوداین دستور هنوز مشخص نشده آنچه به‌طور کامل در اداره گمرک بین آن کارمند و نماینده مجلس اتفاق افتاده ، چه چیزی بوده است. بسیاری از نمایندگان مجلس، سیاستمداران و چهره‌های فرهنگی در رابطه با اتفاق جنجالی پیش‌آمده اظهارنظرهای فراوان و متعددی داشته‌اند.

عده‎ای نماینده مجلس و رفتارش را به‌شدت تقیبح می‎کنند، عده‎ای دیگر درصدد دفاع از او برآمده‎اند و در این میان نیز عده‎ای هستند که به‌صورت یک‌طرفه به قضاوت ماجرا نمی‌نشینند. یکی از این افراد محمداسماعیل سعیدی نماینده مجلس است که می‏گوید در شرایط فعلی نباید به حواشی دامن زد و باید به انتظار نشست تا ابعاد جزئی‌تر ماجرا مشخص شود.

درحالی‌که تنی چند از نمایندگان تأکیددارند که درازهی در این اتفاق تقصیری نداشته وی می‎گوید تا زمانی که ابعاد ماجرا مشخص نیست به‌هیچ‌عنوان نباید قضاوت داشت و درباره آن صریحاً نظر داد.

وی در این رابطه به جام جم آنلاین گفت:«ما اصل قضیه را نمی‎دانیم و مطلع نیستیم که چه اتفاقاتی افتاده است تا بر اساس آن بتوانیم قضاوت درستی داشته باشیم. در این میان نیز روایت‌های مختلفی مطرح‌شده است و به همین دلیل است که ما نمی‎توانیم به‌صورت کامل قضاوت کنیم».

این نماینده مجلس عنوان کرد:«قضاوت باید اصالت داشته باشد و از شکل موجه و مستندی برخوردار باشد. باید بدانیم کارمندی که آنجا حضورداشته دقیقا چه صحبت‎هایی مطرح کرده است. ما فقط حرف‎های آقای درازدهی را شنیدیم اما آن کارمند گمرک هنوز دراین‌باره نظری نداده است».

سعیدی بیان داشت:«من شخصاً هیچ قضاوتی نمی‌توانم داشته باشم که حق با کیست و کدام طرف راست می‌گوید، نماینده مجلس یا آن کارمند گمرک. ولی درهرحال این اتفاق باعث شکل‌گیری جوی نامناسب و منفی شد و نماینده‌های مجلس را تحت‌فشار قرارداد».

باوجوداینکه این نماینده مجلس ابراز بی‎طرفی می‎کند اما نمی‎تواند برخی از کلماتی که درازهی به زبان آورد، نادیده بگیرد و انتقاداتی را به زبان می‏ آورد.

وی گفت: «چون به‌طور کامل از ماجرا اطلاعی نداریم و نمی‎توانم بگویم چه باید کرد. اما باید بگویم حتی اگر جو روانی شدیدی در آن اداره وجود داشت نماینده ما نباید برخی از کلمات را به زبان می‎آورد. این موضوع لطمه و خدشه‌ای به اعتبار او وارد آورد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها