رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از معافیت گمرکی ورود ماشین‌آلات و تجهیزات پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان خبر داد و گفت: این پالایشگاه در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی است و سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۳۰
پیشرفت ۸۶ درصدی ساخت پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، امیرحسین نظری با اشاره به پیگیری‌ها برای بهره‌مندی از معافیت گمرکی ورود ماشین آلات و تجهیزات پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بهبهان اظهار کرد: تلاش‌هایی انجام گرفت تا این شرکت برای ورود ماشین آلات به درون کشور از معافیت پرداخت گمرکی بهره‌مند شود و با همکاری و مساعدتی که از سوی اداره کل گمرک انجام گرفت، خوشبختانه توانستیم این مجوز را دریافت کنیم.

وی افزود: اقدامات بسیاری خوبی در بحث تجهیز و ساخت این پالایشگاه در حال انجام است و با توجه به این‌که این پالایشگاه در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی است، سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظری ادامه داد: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بر اساس خوراک گازهای فلر منطقه طراحی شده تا پس از جمع‌آوری این فلرها، آن‌ها را به گازهای متان، اتان و پروپان وLPG تفکیک و بخش مهمی از مواد اولیه سایر پتروشیمی‌ها و گاز شهری منطقه را تامین کند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری در این پالایشگاه، خاطرنشان کرد: در برنامه است تا بخشی از محصولات تولید شده در این پالایشگاه از بندر ماهشهر صادر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها