رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب خبر به کما رفتن نوزاد در بدو تولد دراین شهرستان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۸۸
تکذیب خبر به کما رفتن نوزاد در بناب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، سید «جلال حسینی» در خصوص انتشار خبری در برخی رسانه‌های محلی مبنی بر به کما رفتن نوزاد بدو تولد، اظهار کرد: به‌علت نبود پزشک بیهوشی در بیمارستان شهدای بناب خانم باردار مراجعه‌کننده به بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته و توسط آمبولانس به شهرستان هم‌جوارعجب‌شیر منتقل شد.

وی با رد ادعای به کما رفتن نوزاد این مادر گفت: این نوزاد هم‌اکنون در سلامت کامل است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به این‌که انتقال بیماران از شهری به شهری دیگر، اجتناب‌ناپذیر است، افزود: با درج اخبار کذب در برخی رسانه‌ها نباید زحمات کادر پزشکی را نادیده گرفت.

حسینی، با اشاره به این‌که کمبود پزشک در شهرستان مربوط به کل استان است، افزود: با وجود تلاش و پیگیری‌های مکرر هنوز موفق به جایگزینی برخی پزشکان در شهرستان نشده‌ایم و همواره می‌کوشیم با جذب پزشکان جدید مشکلات درمانی مردم را هرچه سریع‌تر و با خدمات بیشتر و بهتر رفع کنیم.

وی با اشاره به شمار پزشکان حاضر در شهر گفت: هم‌اکنون 44 پزشک متخصص در بیمارستان امام و 15 پزشک متخصص در بیمارستان شهدا مشغول خدمت هستند و نادیده گرفتن تلاش‌های این عزیزان منصفانه نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: شبکه بهداشت بناب در بسیاری موارد سرآمد است، برای نمونه دستگاه ماموگرافی موجود در بیمارستان بناب در معدود شهرهای کشور موجود است.

حسینی یادآور شد: طرح بالگرد جهت انتقال بیماران به مراکز مجهزتر استانی جزو طرح‌های فعال شهرستان است و اخیراً به دنبال اطلاع از ضرورت انتقال مرد ۶۰ ساله مبتلا به نارسایی قلبی توسط بالگرد هوایی اورژانس به این شهرستان اعزام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها