طرح "خانه و مدرسه" به منظور آموزش پیشگیری از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۶۷
اجرای طرح "خانه و مدرسه" به منظور آموزش پیشگیری از اعتیاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکزچهارمحال وبختیاری،مدیر کل بهزیستی استان گفت: فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد نوجوانان درقالب طرح «خانه و مدرسه» اجرایی شده است.

میرزایی افزود:تاکنون در قالب اجرای این طرح هزار نفر از کودکان و دانش آموزان به همراه خانواده آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

محمد میرزایی افزود: بهزیستی استان این طرح را در 16 مدرسه و 4 مهدکودک اجرا می کند که درآن اولیاء دانش‌آموزان و خود دانش‌آموزان میزگردی تشکیل و گروه را به چالش می کشانند، یک روانشناس هم گروه را مدیریت می‌کند که تجربه موفقی برای ارائه راهکار مناسب در برخورد با مسائل است.
میرزایی افزود:این طرح با هدف افزایش مهارت زندگی برای کودکان ومهارت های فرزندپروری برای خانواده ها درقالب ایجاد شبکه ای از ارتباطات میان خانواده و مدرسه و کودکان آموزش های عملی وغیرمستقیم را ارائه می دهد.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: مصرف سیگاروقلیان درنوجوانی شروع می شود وبعد به استعمال مواد مخدر منجر شده و این در حالی است که اغلب نوجوانان نسبت به مواد مخدر آشنایی ندارند.
وی گفت:با اجرای کارزار رسانه‌ای بهزیستی،اغلب نوجوانان معتاد به ماده مخدر"گل" از این ماده شناخت نداشتند، بنابراین ما باید آموزش را جدی بگیریم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها