مدیرعامل انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از تمامی قربانیان و آسیب دیدگان با اسید در سراسر کشور خواست که اطلاعات و مشخصات خود را به این انجمن اعلام کنند.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۶۶
فراخوان برای شناسایی قربانیان اسیدپاشی در کشور

به گزارش جام جم آنلاین، کمال فروتن در گفتگو با ایسنا در این باره گفت: انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی با هدف حمایت‌های روحی و روانی و مادی از قربانیان اسیدپاشی تشکیل شد اما در ابتدای فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از این مشکلات مرتفع شده و انجمن فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرده است، اظهار کرد: در همین راستا نیز قصد داریم تا به منظور انجام حمایت‌های مادی و معنوی از آسیب دیدگان و قربانیان اسید در سراسر کشور بانک اطلاعاتی خود را راه اندازی کنیم تا این افراد بتوانند تحت پوشش انجمن از خدمات و امکانات بهتری بهره مند شوند.

فروتن با بیان اینکه ایجاد شغل مناسب، ارتقاء جایگاه اجتماعی، جلوگیری از سرخوردگی و خانه نشینی و در عین حال تکمیل فرآیند درمان و پیگیری امور حقوقی از جمله مهمترین اقداماتی است که انجمن قصد دارد برای قربانیان عضو انجام دهد، گفت: در همین راستا از تمامی افراد درخواست می‌کنیم تا اطلاعات خود را به این انجمن منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها