رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس خبر داد:

شناسایی 31 تن از سران مفاسد اقتصادی

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری 60 مفسد اقتصادی توسط پلیس گفت: با اشراف اطلاعاتی شماری از افراد مؤثر و اصلی مفاسد شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۱۲
دستگیری 60 نفر از عوامل اصلی مفاسد اقتصادی

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در حاشیه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در موضوع برخورد با مفاسد اقتصادی در چند ماه گذشته نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده است و با اشراف اطلاعاتی که داشتیم یک تعداد از افراد مؤثر شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از دستگیر شدگان عوامل اصلی فسادهای اقتصادی هستند، بیان کرد: البته نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت هم برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه برخورد با مواد مخدر نیز نیروی انتظامی با همتی که داشته است مقابله خوبی با ورود موادمخدر به کشور داشته است، گفت: در این راستا ۴ هزار شهید تقدیم شده است.

اشتری با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با باندها نیز توفیقات خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: همچنین در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر نیز تلاش داریم که این افراد از مجامع عمومی جمع‌آوری شوند و برای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز فعالیت خوبی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره تلاش‌های انجام شده برای آزاد کردن مرزبانان ربوده شده کشورمان ابراز امیدواری کرد، با همکاری‌های انجام شده، مرزبانان ربوده شده آزاد و به وطن بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها