بسیاری از افراد کشور های جهان سوم تمایل دارند تا یک زندگی راحت همراه با آرامش را در کشورهای پیشرفته اروپایی رقم بزنند. راه های مختلفی برای دریافت اقامت اروپا وجود دارد که با انجام یکی از روش های آن می توانید اقامت کشور های اروپایی را دریافت کنید.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۶۸
دلیل اصلی علاقه مندان به اقامت کشور های اروپایی چیست ؟

امکانات رایگان پزشکی و رفاهی، داشتن حساب بانکی، تجارت بدون محدودیت، تسهیلات بانکی، شهروندی اتحادیه اروپا و دیگر مزایای اقامت اروپا، همگی از دلایل افزایش مهاجرت به کشور های اروپایی است. سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا، تخصص شغلی، خرید ملک، تمکن مالی، ازدواج روش هایی برای دریافت اقامت اروپاست.

روش های دریافت اقامت اروپا
اگر بتوانید در یک کشور اروپایی در محدوده شنگن شرکتی ثبت کنید وفعالیت های تجاری با شرکت انجام دهید می توانید اقامت اروپا دریافت کنید و همانند یک شهروند اروپایی از تمامی خدمات و حقوق شهروندی آن کشور بهره مند شوید و به علاوه به تمام کشور های حوزه شنگن به راحتی سفر کنید، که در این حالت با توجه به قوانین کشور مورد نظر بایستی در آن کشور کسب و کار راه اندازی و فعالیت واقعی کنید، برای افراد بومی شغل ایجاد کرده و حقوق و بیمه و مالیات آنرا پرداخت کنید و حداقل درآمد مورد قبولی که در طرح توجیهی شرکت تعریف شده را نشان داده و مالیات بردرآمد شرکت را پرداخت کنید تا اقامت شما تمدید شود.

خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰،۰۰۰ یورو در کشور یونان و حداقل ۵۰۰،۰۰۰ در کشورهای اسپانیا و پرتغال امکان اقامت اروپا را برای شما فرآهم می کند و از تمام حقوق شهروندی می توانید بهره ببرید.
با توجه به میزان سن، تحصیلات و تخصص شغلی برخی از کشور های اروپایی مهاجر می پذیرد که کم هزینه ترین راه برای دریافت اقامت شنگن است.
اگر با یک شهروند اروپایی ازدواج کنید می توانید به راحتی اقامت خود را در کشورهای اروپایی تضمین کنید.

تمدید اقامت اروپا

متقاضیان اقامت اروپا باید در نظر داشته باشند که دریافت اقامت اروپا یک مسئله است و تمدید اقامت مسئله دیگری است که شرایط متفاوتی دارد. قبل از هرگونه انتخاب کشور اروپایی مورد نظر باید در رابطه با شرایط تمدید اقامت نیز تحقیق نمایید.

باید در نظر داشته باشید، باتوجه به تعدد روش های متنوع در گرفتن اقامت اروپا، به هنگام تمدید ممکن است قوانین سخت تری داشته باشند.

برای مثال اگر از طریق خرید ملک اقامت بگیرید یکی از شروط تمدید اقامت این است که به مدت پنج سال حق فروش ملک را ندارید، یا در روش ثبت شرکت پرداخت به موقع مالیات و بیمه خدمات درمانی از شروط تمدید اقامت می باشد.

در نتیجه در انتخاب روش اخذ اقامت اروپا باید دقت کنید تا به هنگام تمدید اقامت اروپا با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

اقامت اروپا با گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی
یک نیاز بدون پاسخی که برای غالب مخاطبین وجود دارد اینست که وقتی کارت اقامتشان را میگیرند، میگویند چگونه اقامتمان را تمدید کنیم؟! چون یا نمیتوانند درآن کشور کسب و کار راه اندازی و ایجاد شغل و درآمد کنند و یا اینکه نمیخواهند وارد ریسکهای آن شوند، لذا اقامتشان تمدید نخواهد شد.

در پکیجهای اقامتی گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی در حقیقت به این نیازهای بدون پاسخی که اشاره شد، پاسخ داده شده است تا متقاضیانی که قصد دارند از مزایای دارا بودن اقامت اروپا بهره مند و لذت ببرند، گارانتی رسمی از اروپا در جهت تمدید اقامت تا اقامت دائم دریافت کنند که ریسک تمدید اقامت نداشته باشند. این مزیت بزرگی است برای افرادی که با ریسک تمدید اقامت مواجه می شوند.
در پکیجهای اقامتی گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی به دو مسئله چگونگی اخذ اقامت اروپا و تمدید اقامت اروپا پرداخته می شود.

همچنین گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی سعی دارد تا تمامی پرسش ها و ابهامات متقاضیان در زمینه چگونگی راه اندازی کسب و کار و شرایط اقامت و سایر تعهدات در جهت تمدید اقامت، را بر طرف سازد.

حوزه فعالیت گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی در اتحادیه اروپا شامل کشورهای ذیل میباشد:
ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور اسلواکی و اخذ اقامت اسلواکی
ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور آلمان و اخذ اقامت آلمان
ثبت شرکت در کشور ایتالیا و اخذ اقامت ایتالیا
خرید ملک در یونان و یا ارائه تمکن مالی و اخذ اقامت یونان

با مراجعه به وب سایت رسمی گروه سرمایه گذاری پارس اسلواکی می توانید به چگونگی خدمات آن ها دست پیدا کنید.
https://pars-slovakia.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها