هفته اول دی ماه در رادیو اقتصاد بررسی می‌شود

«نود و هشتی‌ها» و مشکلات اقتصادی

گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد با توجه به اهمیت بررسی و توجه به مشکلات اقتصادی برنامه «نود و هشتی‌ها» را روی آنتن برده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۱۲
«نود و هشتی‌ها» و مشکلات اقتصادی

به گزارش جام جم آنلاین؛ براساس جدول زمان بندی تعیین شده پخش این برنامه طی هفته اول آذرماه سال 1398 به موضوعات مختلفی از جمله سهمیه‌بندی سوخت، قیمت خودرو و کنترل قیمت کالا خواهد پرداخت. علاقمندان می‌توانند براساس جدول پخش برنامه در این زمینه مشارکت داشته باشند.
برنامه «نود و هشتی ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۷:۰۰ به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

گروه «اقتصاد و جامعه»

موضوعات وکارشناسان برنامه ها

نــام بـرنـامـه و
نام تهیه کننده برنامه

تاریخ پخش

مـوضـوع اصلی بـرنـامه

نود و هشتی ها

مهرگان سوادکوهی

1/10/97

بنظر شما سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیشتر حامی مصرف کننده است یا تولید کننده یا هردو؟

نود و هشتی ها

مهرگان سوادکوهی

2/10/97

بنظر شما عادلانه ترین روش سهمیه بندی و قیمت گذاری بنزین چیست بطوریکه هم کاهش مصرف و هم پیشگیری از قاچاق را بدنبال داشته باشد؟

نود و هشتی ها

مهرگان سوادکوهی

3/10/97

بنظر شما در کدوم بخش های اقتصادی می شه تهدیدها رو به فرصت و نقاط ضعف رو به نقاط قوت تبدیل کرد؟حوزه نفت و انرژی حوزه کشاورزی یا.....؟چگونه؟

نود و هشتی ها

مهرگان سوادکوهی

4/10/97

رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی گفت:بانک های دولتی موافق کاهش نرخ سود سپرده ها هستند.ایشان نرخ سود سپرده رو 15 درصد و نرخ سود تسهیلات رو 18 درصد اعلام کردن.تحلیل شما از روند کاهش نرخ سود سپرده و آثار اقتصادی ان چیست؟

نود و هشتی ها

مهرگان سوادکوهی

5/10/97

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:دو خودروساز عمده کشور حدود 300 هزار تعهد معوق دارند.بنظر شما درنهایت خودروسازان با این تعهدات معوق چه می کنند؟

نود و هشتی ها

مهرگان سوادکوهی

6/10/97

مسئولان و نمایندگان مجلس بارها درباره قاچاق خاک در پوشش صادرات سیمان و صادرات گل در گلدان هشدار داده اند.بنظر شما با این معضل چگونه باید مواجه شد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها