نمایندگی اینتکس و مرکز اصلی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران با عرضه انواع محصولات پیش ساخته و بادی با قیمت ارزان و تنوع بالا در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران می باشد .
کد خبر: ۱۱۸۰۰۲۵
فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس

این نمایندگی از طریق وب سایت رسمی شاپ اینتکس به صورت آنلاین اجناس و محصولات اینتکس را با قیمت ارزان در تمامی شهر های ایران توزیع می نماید .

• انواع تخت بادی ،
• تشک بادی ،
• استخر بادی ،
• استخر پیش ساخته ،
• مبل بادی ،
• کاناپه بادی
• تخت خواب شو ،
• مبل شنی ،
• جکوزی بادی ،
• قایق بادی ،
• قلعه بادی ،
• چادر مسافرتی اتوماتیک ایرانی و خارجی ،
• پمپ برقی اینتکس ،
• تجهیزات استخر آماده
در این نمایندگی رسمی و مرکزی به فروش می رسد .

درمورد قایق های بادی بیشتر بدانید !

قایق بادی برند اینتکس و مارک بست وی با جنس بدنه پی وی سی pvc و یا برزنتی که با الیاف ابریشمی به صورت تار و پود طراحی شده اند که در برابر فشار وزن افراد و ضربه خوردن به اطراف و صخره ها به سادگی سوراخ و یا پاره نشوند . شرکت آمریکایی اینتکس و بست وی انواع قایق های بادی را به گونه ای طراحی کرده اند که قیمت های باد شونده بدنه قایق از چند قسمت به صورت جداگانه باد شوند تا در زمان مشکل و یا سوراخ شدن قسمتی از بدنه دیگر قسمت های قایق بر روی آب باقی بماند و خطری افراد داخل قایق را تهدید نکند .

تمامی قایق های بادی دارای 2 عدد پاروی آلومینیومی و یا پاروی پلاستیکی ، پمپ باد دستی بزرگ ، طناب نجات ، ساک حمل و نقل ، برچسب و لیبل تعمیرات قایق ، جای دو عدد پارو ، کیف لوازم ، صندلی بادی ، جای قلاب ماهیگیری ، و در صورت نیاز میتوانید از پمپ برقی اینتکس و یا پمپ برقی و فندکی اینتکس جهت پر و خالی کردن قایق استفاده کنید . قایق بادی شرکت اینتکس و شرکت بست وی در مدل های مختلف با کف بادی و کف فایبر گلاس و در برخی از قایق های جیمینی با کف آلومینیومی در ابعاد های مختلف تولید شده اند .

قایق های بادی حرفه ای مخصوص ماهیگیری ، تفریحات خانوادگی ، ورزش های آبی ، شکار ، پژوهش های دانشجویی و علمی در آب ، قایق رانی و غریق نجات ، کمک رسانی ویژه آتشنشانی ها ، میباشند . قایق بادی اینتکس و قایق بادی بست وی که در مدل های قایق بادی مارینر 3 و 4 نفره ، قایق بادی اکسکروشن 3 نفره و 4 و 5 نفره ، قایق بادی سیهاوک 1 و 2 و 3 و 4 نفره ، چلنجر 1 و 2 و 3 نفره ، کایاک 1 و 2 نفره ، جیمینی 2 و 3 و 4 و 5 و 6 نفره ، نوا 3 نفره ، پدل ، اکسپلورر 1 و 2 و 3 نفره را مخصوص رودخانه و دریا و سد ، تالاب ، تولید شده اند و از نظر حجم و وزن بسیار سبک بوده و به راحتی جا به جا میشود.

ویژگی تشک بادی

تشک بادی اینتکس یک نفره و دو نفره اصلی در کمپانی آمریکایی اینتکس تولید می شود و در اندازه های مختلف با ارتفاع های زیاد و کم عرضه می گردد . تشک بادی جز یکی از لوازم ضروری سفر به شمار می آید و با حجم کمی که دارد به راحتی حمل میشود و از طرفی راحت و طبی است . جنس به کار رفته در تشک های بادی از پی وی سی ضخیم و روکش مخمل ضد تعریق ساخته شده که از طول عمر بالا برخوردار است . از این محصول میتوانید در منزل ، محل کار ، ویلا ، در چادر مسافرتی ، استفاده کنید .

تشک بادی تمام مخمل ، بدنه برزنتی ، رویه مخمل و بدنه پی وی سی ، تشک بادی پمپ دار ، پمپ و بالش دار ، دایره پشتی دار ، دونفره طبی ، یک نفره طبی ، مسافرتی و کمپینگ ، عرض۹۹ سانتی متری، عرض ۷۶ سانتی متری ، عرض ۱۸۳ سانتیمتری ، عرض۱۵۲ سانتی و عرض ۱۳۷ سانتیمتری در شرکت اینتکس از طریق سایت شاپ اینتکس نمایندگی تشک بادی در ایران توزیع میشود .

سایت شاپ اینتکس برای جلب رضایت مشتریان گرامی این محصول را با کیفیت بالا و کاملا طبی با پایین ترین قیمت عرضه می نماید . برای خرید و فروش تشک بادی طبی اینتکس با همکاران ما در این نمایندگی اینتکس تماس بگیرید .

علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۴۳۸۱۷۶۱ و ۴۴۳۸۱۷۵۴ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به فروشگاه شاپ اینتکس به آدرس تهران - مرزداران ، خیابان ایثار پلاک ۸ واحد ۲ مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها