با توسعه و پیشرفت خدمات الکترونیک در حوزه‌ی گردشگری در طی سالیان اخیر، استفاده از وب‌سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم رشد قابل‌توجهی داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۱۵
دلایل رزرو بلیط هواپیما در امید پرواز، بزرگترین و پرفروش‌ترین آژانس مسافرتی استان خوزستان

امید پرواز برای علاقه‌مندان به سفر، خدمات رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی را عرضه می‌کند؛ همچنین رزرو تور داخلی و خارجی نیز از طریق این وب‌سایت انجام می‌شود.
آژانس مسافرتی امید پرواز بیش از 14 سال سابقه فعالیت در صنعت هواپیمایی و گردشگری ایران را دارد و علاوه بر داشتن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در داخل کشور، در انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) نیز عضویت دارد. از مزایای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما در سایت امید پرواز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

• فرایند خرید آسان:
برای رزرو بلیط هواپیما با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید به سایت امید پرواز مراجعه نمایید و پس از انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز، در چند ثانیه کلیه‌ی پروازهای چارتری و سیستمی در کلاس‌های پروازی بیزینس و اکونومی از ایرلاین¬های مختلف به شما نمایش داده می‌شود که درنهایت می‌توانید با رصد قیمت بلیط هواپیما، پرواز ارزان موردنظر خود را به‌راحتی و در زمان اندک و با چند کلیک رزرو کنید.

• خرید بلیط هواپیما ارزان:
امید پرواز با نمایش قیمت بلیط هواپیما در تمامی مسیرهای پروازی ازجمله قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس ، امکان مقایسه قیمت بلیط را در اختیار کاربران خود قرار داده و درصدد است که بهترین خدمات را به مشتریان خود جهت ایجاد یک تجربه کاربری خوب، ارائه نماید. شما تنها با چند کلیک کوچک می‌توانید پرواز ارزان قیمت را دریافت نمایید؛ زیرا ما در عمل نیز همواره ثابت کرده‌ایم که ارزان‌ترین بلیط هواپیما را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهیم.

• صرفه‌جویی در وقت و هزینه:
با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت امید پرواز، می‌توانید با چند کلیک ساده و در عرض چند دقیقه و به‌دوراز هرگونه اتلاف وقت در ترافیک و ... مقایسه‌ها را انجام دهید و مناسب‌ترین بلیط هواپیما را برای سفر خود تهیه کنید.

• استرداد آنلاین بلیط هواپیما:
امید پرواز امکان استرداد آنلاین همراه با بازگشت هزینه کنسلی بلیط هواپیما از طریق درگاه اینترنتی بانک، بدون دخالت نیروی انسانی، در هرلحظه از شبانه‌روز را در اختیار شما عزیزان قرار داده که می‌توانید بدون مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی و تنها با واردکردن ایمیل، شماره موبایل و کد مرجع بلیط خود را کنسل کنید. مقدار جریمه مطابق با قوانین هواپیمایی موردنظر محاسبه خواهد شد.

• پشتیبانی 24 ساعته:
وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان، بعد از خرید و در حین سفرتان، یکی از امکانات انحصاری و ویژه‌ای است که امیدپرواز برای مسافرانش دارد تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند. امید پرواز نه‌تنها امکانات لازم برای رزرو بلیط هواپیما را به ساده‌ترین و سریع‌ترین صورت برای شما فراهم می‌سازد، بلکه با پشتیبانی 24 ساعته در تمامی مراحل خرید همراه شماست.

• خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی با کارت‌های شتاب ایرانی:
امید پرواز، امکان خرید بلیط هواپیما با کارتهای شتاب ایرانی را برای کاربران فراهم می سازد و شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای بلیط مناسب خود را رزرو نمایید.

• خرید بلیط هواپیما با تخفیف‌های ویژه
• امکان خرید زودهنگام و ارزان، مدت‌ها قبل از سفر
• تضمین صحت و درستی تمامی اطلاعات و تعهدات پروازهای داخلی و خارجی روی وب سایت، توسط امید پرواز:
تمامی بلیط ها و خدمات موجود در این وب سایت اعم از سیستمی و چارتر توسط امید پرواز صادر و ارائه می گردد و کلیه مسئولیت ها در این خصوص بعهده این شرکت می باشد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها