رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان کردستان هستیم که از بعدازظهر امروز شدت این بارش‌ها بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۱۱
بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی کردستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، دانش زندی اظهار کرد: هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان کردستان شاهد بارش برف هستیم که عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این محورها حضور داشته و نمک پاشی و تیغه زنی جهت بازگشایی سطح جاده‌ها را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در سه محور دیواندره - بیجار، سنندج - دیواندره، سنندج - مریوان و گردنه صلوات آباد نیز شاهد مه گرفتگی هستیم؛ از کاهش دید افقی در این محورها و در برخی نقاط تا 20 متر خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه از بعدازظهر امروز شدت بارش‌ها بیشتر می‌شود به رانندگان توصیه می‌کنیم که از ترددهای غیرضزروری پرهیز کرده و در صورت تردد، تجهیزات ایمنی و گرمایشی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه استان نیز از تردد خوردوهای فاقد تجهیزات زمستانی به محورهای استان ممانعت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان کردستان با سامانه گویای 141 راه‌های استان تماس بگیرند.

زندی در پایان با اشاره به حضور فعال 40 اکیپ راهداری در جاده‌های استان، یادآور شد: در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی استان کردستان باز بوده و تردد در آنها در حال جریان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها