وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این نگرانی وجود داشت که این موضوع امکان‌پذیر نباشد؛ اما در زمان کوتاهی با همت سربازان ولایت بیش از آن چیزی که فکر کردیم، اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۹۵
تأکید رهبر انقلاب بر لزوم افزایش دقت موشک‌ها / پیشرفت موشکی ایران فراتر از انتظار بود

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» امروز در چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای با بیان اینکه بستر مطالعاتی بسیار خوبی برای تبیین اندیشه‌های دفاعی حضرت آقا فراهم شده است، اظهار داشت: این همایش نشان‌دهنده یک نوع بلوغ است و اینکه ما به این ترتیب به دنبال تبیین و توجه به اندیشه بزرگان خود به ویژه اندیشه ولایت فقیه در حوزه دفاع هستیم.

وی افزود: تعداد مقالات، توجه به اندیشه امام را نشان می‌دهد و تک تک نگاه‌های امام و نکاتی که می‌فرمایند، می‌بینیم که بسیار حکیمانه، دقیق و عمیق است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم افزایش دقت موشک‌ ها گفت: همه این نگرانی را داشتند که نکند این موضوع بر زمین بماند و برخی که نگاه روشنفکری داشتند، موضوع موشک برای آن‌ها مهم نبود و اینکه با دقت به هدف برخورد کند یا نه؛ اما دیدیم که در زمان کوتاهی با همت سربازان ولایت بیش از آن چیزی که فکر کردیم، اتفاق افتاد.

حاتمی افزود: امروز باید با تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه ای، آن‌ها را اجرایی کنیم. این موضوع برای آیندگان هم بسیار مهم است و باید بدانند که با چه تدابیری از فراز و فرود‌ها گذشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها