رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۸۶
احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی

به گزارش جام جم آنلاین، سردار تقی مهری در گفتگو با ایسنا درباره احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی در قانون بودجه سال آینده گفت: برابر قانون هر سه سال یکبار با هماهنگی وزرای کشور، مسکن راه و شهرسازی، دادگستری و فرمانده ناجا پیشنهاداتی برای افزایش نرخ جرائم رانندگی داده می شود که امسال هم در دستور کار هست که این اتفاق بیفتد و برابر قانون زمانش رسیده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اینکه آیا این جرائم افزایش می‌یابد یا خیر نیز تصریح کرد: تصمیم نهایی در مورد این موضوع بستگی به این دارد که هیئت وزیران چه تصمیمی بگیرد و ما هم تابع نظر هیئت وزیران هستیم.

سردار مهری درباره نظر پلیس در مورد افزایش نرخ جرائم نیز گفت: قطعا برخی از کد جرائم اثر بازدارندگی خود را از دست داده و ما معتقدیم که برخی از این جرائم باید افزایش پیدا کند.

وی درباره محل واریز جرائم نیز اظهارکرد: تمامی جرائم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
انصاری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
۰
۰
دوربین های كارگذاشته شده بجز جریمه چه نقشی در جلوگیری از رفتار پرخطر رانندگان متخلف دارد.چراپلیس رانندگانی راكه درجاده هایبرون شهری ویراژداده وسبقت از سمت راست گرفته وجان خودودیگران را به خطر می اندازند را توقیف نمیكند ؟ثبت تخلف چه تاًثیری دارد.نوشداروپس از مرگ سهراب به چه درد میخورد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها