فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود از دستگیری سارقان سرقت ۱۰ تن ریل راه آهن وتوقیف محموله قاچاق کالا به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۷۷
سرقت ۱۰ تن ریل راه‌آهن در دورود؛ سارقان دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سرهنگ نبی الله قاسمی با اشاره به سرقت ریل راه آهن توسط سارقان اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر دپوی انبار مسروقه ادوات ریلی در اطراف شهرستان دورود، این موضوع به جد در دستور کار قرار گرفت و عوامل این فرماندهی با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی و با هماهنگی قضایی به محل عازم شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 10هزار کیلو آهن آلات و ادوات ریلی مسروقه در یک انبار اطراف شهرستان دورود کشف و ضبط شد افزود:در این رابطه 2 نفر دستگیر و تحویل محاکم قضایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با کشف کالای قاچاق در این شهرستان نیز عنوان کرد: در راستای طرح تشدید، مقابله با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم، عوامل این فرماندهی 4 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را توقیف و در بازرسی از خودروهای مذکور مقادیر قابل توجهی اموال که به صورت قاچاق حمل می‌شدند،کشف کردند.

وی عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده محموله کالای قاچاق بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان دورود برآورد شده و در این راستا ضمن تشکیل پرونده راننده‌های 4 خودرو به همراه کالاهای مکشوفه جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها