«علیرضا آشناگر» در شورای اداری استان سمنان به‌عنوان استاندار جدید سمنان معرفی و از خدمات «سیدشهاب‌الدین چاوشی» تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۷۴
استاندار جدید سمنان معرفی شد/ چاوشی رفت؛ آشناگر آمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، جلسه شورای اداری استان سمنان صبح امروز با موضوع تکریم سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سابق سمنان و معارفه علی‌رضا آشناگر به‌عنوان استاندار جدید سمنان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

این مراسم هم‌اکنون با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و مسؤولان و مدیران استانی در حال برگزاری است.

در این مراسم با قدردانی از خدمات سیدشهاب‌الدین چاوشی، علیرضا آشناگر به‌عنوان استاندار جدید سمنان و چهارمین استاندار دولت تدبیر و امید در استان سمنان معارفه شد.

در این مراسم، همچنین از تلاش‌های سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان نیز قدردانی می‌شود.

استاندار جدید سمنان پیش‌تر به فارس گفته بود: معتقدم سمنان استانی است که قابلیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌هایی مانند صنعت دارد و می‌تواند جاذبه‌ای برای جذب جمعیت استان‌های هم‌جوار ازجمله استان تهران باشد.

آشناگر تأکید کرد: سمنان ازنظر منابع انسانی و نیروهای متخصص استان مطرحی است و موقعیت خاص جغرافیایی دارد.

استاندار جدید سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان است، اضافه کرد: باید محدودیت‌های پیش روی توسعه صنعت را برطرف کنیم؛ این محدودیت‌ها ازجمله کمبود منابع آبی باید برطرف شود.

سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سابق سمنان مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مصوب مجلس شورای اسلامی شده است.

ماده واحده قانون اصلاح «قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» با تصویب در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ 6/6/1397 و تأیید شورای نگهبان در تاریخ 21 شهریور و ابلاغ آن توسط رئیس مجلس به دولت مراحل قانونی را طی کرد و وفق قانون پس از طی فرصت دوماهه قانونی باید اجرایی می‌شد.

طبق قانون، اشتغال بازنشستگان در وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی ممنوع است و پرداخت هرگونه وجه از این بابت از طرف وزارتخانه و مؤسسات مزبور به بازنشستگان در حکم تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها